۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۸:۱۲

در راستای اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی؛

دانشجویان خراسان شمالی با مردم مظلوم غزه هم پیمان شدند

دانشجویان خراسان شمالی با مردم مظلوم غزه هم پیمان شدند

بجنورد_ مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: دانشجویان خراسان شمالی با ابراز انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی با مردم غزه هم پیمان شدند.

پوریا سرداریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حرکت پرشور دانشجویان خراسان شمالی در حمایت از مردم مظلوم غزه اظهار کرد: طی روزهای اخیر و با توجه به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و پس از آن اقدام به انفجار بیمارستان المعمدانی غزه، بسیاری از دانشجویان خراسان شمالی این اقدامات را محکوم کردند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی در ادامه افزود: دانشجویان به عنوان موتور محرک انقلاب اسلامی با دست گرفتن آرمان انقلاب در عرصه‌های مختلف به خصوص عرصه‌های بین‌المللی نسبت به این حمله وحشیانه ابراز انزجار داشتند و اساتید دانشگاه و سایر دانشگاهیان نیز به این حرکت پیوستند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دانشگاه‌های سطح استان تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه بجنورد با تجمع در محل گلزار شهدای گمنام این دانشگاه، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی با راهپیمایی در سطح دانشگاه، دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان نیز با برگزار همایش تبیینی و صدور بیانیه محکومیت و همچنین حضور منسجم تمام دانشگاهیان در تجمع اخیر از جمله برخی از اقدامات انجام شده طی روزهای اخیر است.

سرداریان در انتها از ادامه این حرکت دانشجویان خراسان شمالی خبر داد و گفت: دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و همچنین دانشگاه‌های سطح شهرستان‌های استان نیز بر اساس فراخوان‌های دانشجویی صادر شده طی روزهای آتی برنامه‌هایی را در راستای محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه را برنامه‌ریزی کرده‌اند.

کد خبر 5917145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha