۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری:

متولیان امر درصدد برگزاری انتخابات با کمترین تخلف باشند

متولیان امر درصدد برگزاری انتخابات با کمترین تخلف باشند

شهرکرد_رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: وظایف قانونی متولیان امر در ستادهای انتخاباتی باید کاملاً مراقب باشند تا فرایند انتخابات با کمترین میزان جرایم و تخلف برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رزم صبح یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر بسترسازی مناسب برای حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: وفق فرامین و دستورات مقام معظم رهبری همه دستگاه‌ها و نهادها موظف هستند برای برگزاری یک انتخابات قانونمند و باشکوه تلاش اهتمام جدی خود را به کار گیرند.

وی افزود: در این راستا بر اساس اصل ۱۵۶ قانونی اساسی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در هر استان تشکیل و به منظور مراقبت از سلامت انتخابات و صیانت از آرا مردم هرگونه تخلف احتمالی را رصد و مورد پیگرد قرار می‌دهد.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشابه این ستاد در شهرستان‌های استان نیز تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: وظایف قانونی متولیان امر در این ستادها معطوف به زمان‌های پیش، حین و پس از انتخابات است و لذا باید کاملاً مراقب باشند تا انتخابات با کمترین میزان جرایم و تخلف برگزار شود.

کد خبر 5918447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha