۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۳

مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری قم:

المپیاد ورزشی «افتخار شهر» شکوفایی استعدادها را بدنبال خواهد داشت

المپیاد ورزشی «افتخار شهر» شکوفایی استعدادها را بدنبال خواهد داشت

قم- مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: امید است برگزاری المپیاد« افتخار شهر» موجب بروز استعدادهای ورزشی در رشته های مختلف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نژاد عصر یکشنبه در آیین افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی «افتخار شهر» که در سالن ورزشی دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد اظهار داشت: شهرداری قم در حوزه ورزش همگانی و عمومی اقداماتی خوبی انجام داده و آکادمی کشتی استان قم نیز از سوی شهرداری راه اندازی شده است.

طباطبایی نژاد عنوان داشت: المپیاد فرهنگی ورزشی «افتخار شهر»، برای نخستین بار در ایام سالگرد ورود حضرت فاطمه معصومه (س) و به مناسبت روز قم برگزار می شود و امیدواریم این المپیاد موجب بروز استعدادها شود و امیدواریم شاهد رقابت های خوبی در بین ورزشکاران قمی باشیم.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد ابراز اشت: شهرداری قم برای فعالیت در حوزه ورزش محلات و ورزش همگانی علاقمند است و در حوزه ورزش آکادمی نیز تلاش می شود تا بستر لازم برای پرورش استعدادهای جوانان این شهر در رشته های مختلف ورزشی فراهم شود.

وی افزود: ژیمناستیک، شنا، دو و میدانی، دوچرخه سواری، اسکیت، ورزش‌های استقامتی، هنرهای رزمی، والیبال، بسکتبال، بیسبال و فوتبال از رشته‌های حاضر در این المپیاد فرهنگی ورزشی هستند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم ابراز داشت: از همه ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان ورزشی استان قم که در این مراسم حضور یافتند تقدیر می‌کنیم.

کد خبر 5918922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha