۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸

برای انتخابات مجلس؛

نام نویسی ۱۹ نفر در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان قطعی شد

نام نویسی ۱۹ نفر در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان قطعی شد

گرمسار- فرماندار گرمسار از ثبت نام قطعی ۱۹ نفر در روز چهارم ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان خبر داد.

رضا خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران مشارکت سیاسی و مدنی است، تاکید کرد: ایران اسلامی در زمره معدود کشورهای دنیا است که اکثر مسئولان ارشد کشورمان در آن به صورت مستقیم و غیرمستقیم با انتخابات منصوب می‌شوند.

وی برقراری امنیت و برگزاری انتخابات سالم را دو وظیفه ذاتی ستاد انتخابات دانست و افزود: برنامه‌ریزی خوبی در شهرستان گرمسار برای برگزاری انتخابات صورت گرفته و جلسات متعددی در این ارتباط در دست برگزاری است.

فرماندار گرمسار امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را چهار مؤلفه انتخابات با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: در شهرستان گرمسار و آرادان بر اساس برنامه زمان بندی شده بلاغی از سوی وزارت کشور، فرآیندها در حال انجام است تا بتوانیم مؤلفه‌های مذکور را جامه عمل بپوشانیم.

خانی ادامه داد: پیش ثبت نام نامزدها به عنوان نخستین گام در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان به خوبی انجام شد و مرحله بعد تعیین هیئت اجرایی انتخابات بود که خوشبختانه گرمسار به عنوان نخستین شهرستان استان این اقدام را نیز صورت داد تا همه چیز آماده انتخابات شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام نهایی نامزدهای انتخابات تا سوم آبان ماه ادامه دارد، تاکید کرد: در چهارمین روز نام نویسی ۱۹ نفر در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان ثبت نام ثانویه خود را نیز انجام دادند و در روزهای آتی مابقی افرادی که کد رهگیری مرحله اول ثبت نام دارند و قصد شرکت در انتخابات را دارند، بتوانند ثبت نام خود را نهایی سازند.

فرماندار گرمسار همچنین گفت: توصیه ما این است که داوطلبان ضمن احترام به قوانین بر اساس قانون فعالیت‌های خود را انجام دهند همچنین به سمت مشارکت حداکثری مردم پیش بروند در این زمینه به نظر می‌رسد که نامزدها صرفاً به بیان برنامه‌های خودشان بپردازند تا بتوانیم انتخابات پرشوری را برگزار کنیم.

کد خبر 5919510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha