۴ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۴

دادستان مرکز البرز خبر داد؛

تذکر به اداره کل ارشاد البرز در زمینه نظارت بر تبلیغات محیطی

تذکر به اداره کل ارشاد البرز در زمینه نظارت بر تبلیغات محیطی

کرج- دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز گفت: به اداره کل ارشاد استان مأموریت داده شده در خصوص نظارت بر تابلوهای تبلیغاتی به ویژه جلوگیری از تبلیغات تسهیل کننده جرم ورود جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگاری مهر، حسن مددی در گفت و گویی با اشاره به مأموریت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ و مباحث اجتماعی گفت: در راستای ورود دادستانی مرکز استان البرز در زمینه حقوق عامه به سرپرست معاونت حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کرج مأموریت داده شد ضمن حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به بررسی وضعیت این مجموعه بپردازد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: در این بازدید که نشستی با حضور مدیرکل ارشاد استان و معاونان وی نیز برگزار شد ضمن دریافت گزارشی از اقدامات این اداره کل، به تشریح مأموریت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه حجاب و عفاف، نظارت بر اخذ مجوزهای جشنواره‌ها و کنسرت‌ها و آموزشگاه‌های هنری و موسیقی و همچنین نظارت بر تبلیغات رسانه‌ای نامزدهای انتخابات پرداخته شد.

وی با بیان اینکه یکی از علل تشکیل پرونده‌های کثیرالشاکی، وجود تبلیغات شهری و محیطی توسط سودجویان و برخی کلاهبرداران است تصریح کرد: به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تذکر داده شد تا در خصوص نظارت بر تابلوهای تبلیغاتی به ویژه جلوگیری از تبلیغات تسهیل کننده جرم از قبیل لیزینگ خودرو و مشاورین املاک فاقد مجوز ورود جدی داشته باشد.

کد خبر 5922197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجید رضا IN ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      0 0
      سلام .در مورد خبر نمایشگاه کتابهای هنری نکته می خواستم خدمتتان عرض کنم که اولا بیش از ۱۲ ناشر هنری در ایران مشغول کار و انتشار کتابهای هنری هستند مثل جمال هنر . پارت . فخراکیا .میر دشتی و ....در ثانی عرضه ۱۲۰۰۰ عنوان کتاب هنری کمی عجیب است ...