۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۷

مدیرکل منابع انسانی بنیاد مستضعفان:

رویکرد فعالیت شرکت‌های بنیاد مستضعفان محرومیت‌زدایی در جامعه است

رویکرد فعالیت شرکت‌های بنیاد مستضعفان محرومیت‌زدایی در جامعه است

ساوه- مدیرکل منابع انسانی بنیاد مستضعفان گفت: رویکرد محوری فعالیت شرکت‌های بنیاد مستضعفان سودآوری برای محرومیت زدایی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان جهاندیده در نشست شورای منابع انسانی گروه بنیاد مستضعفان که به منظور هم اندیشی، تبادل دانش و تجربه در حوزه منابع انسانی با محوریت ایمنی، سلامت و محیط زیست (HSE) در محل شهر صنعتی شهرستان ساوه برگزار شد، گفت: محرومیت زدایی به معنای واقعی تا توسعه کشور همواره مورد تاکید بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که در حکم مقام معظم رهبری در صدور حکم رؤسای هر ۲ مجموعه مورد تاکید است.

مدیر کل منابع انسانی بنیاد مستضعفان افزود: شفافیت لازمه تکمیل و توسعه فعالیت‌های (HSE) است و هرگونه حادثه ناشی از کار باید به صورت شفاف، دقیق و بدون هیچگونه ملاحظه‌ای مورد رصد و بررسی دقیق قرار گیرد چرا که هرگونه مخفی کاری و سهل انگاری مانع بهبود شرایط در این حوزه است.

جهاندیده رعایت بهداشت، ایمنی و محیط زیست را از اقدامات مهم برای دستیابی به توسعه پایدار عنوان کرد و گفت: رویکرد محوری شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی و توانمندسازی محرومان جامعه است که در این راستا رعایت موازین بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) باید در شرکت‌های وابسته مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل منابع انسانی بنیاد مستضعفان رعایت بهداشت جسمی و روحی کارکنان را از اولویت سیاست‌گذاری حوزه منابع انسانی گروه بنیاد عنوان کرد و گفت: در حوزه (HSE) نیز مجموعه بنیاد، فعالیت‌های غیر تشریفاتی را رصد می‌کند و پرداختن به این حوزه تنها به استانداردها محدود نمی‌شود بلکه باید با خلاقیت و ایده پروری به دنبال کیفی سازی فعالیت‌ها باشیم.

کد خبر 5926814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha