۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۹:۱۹

با هدف آشنایی دانشجویان با پیشرفت های صنعتی؛

دانشجویان دانشگاه بجنورد به بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی می روند

دانشجویان دانشگاه بجنورد به بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی می روند

بجنورد_ رئیس گروه ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه بجنورد گفت: دانشجویان این دانشگاه برای آشنایی و شناخت بیشتر نسبت به پیشرفت‌های کشور به بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان می‌روند.

رضا باغدار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری بازدیدهای علمی و پژوهشی از مراکز صنعتی در استان خراسان شمالی برای دانشجویان دانشگاه بجنورد اظهار کرد: بازدید از مراکز صنعتی برای دانشجویان علاوه بر ایجاد ارتقا انگیزه‌های فردی باعث ایجاد شناخت دقیق‌تر نسبت به پیشرفت‌های کشور برای دانشجویان به عنوان موتور محرک جامعه می‌شود.

رئیس گروه ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه بجنورد از برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای دانشجویی بازدید از مراکز صنعتی استان با همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی و همچنین صنایع مختلف خراسان شمالی خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی و طی هفته‌های نخست شروع کلاس‌های دانشجویان، نخستین برنامه بازدید از مراکز صنعتی استان با همکاری انجمن علمی دانشجویی مدیریت اقتصاد انرژی دانشگاه بجنورد برگزار می‌شود.

وی مقصد این بازدید را نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان عنوان کرد و گفت: این نیروگاه واقع در شهرستان شیروان از توابع استان خراسان شمالی است که جدید فاز آن طی سال‌های اخیر به بهره برداری رسید و می‌تواند برای دانشجویان در رشته‌های مرتبط همچون برق، صنایع و اقتصاد تجربه متفاوت و مهمی باشد.

باغدار از جمله اهداف این بازدید را آشنایی با صنایع بزرگ، پیشرفت، انرژی و توسعه پایدار دانست و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دانشجویان ثبت نام شده در تاریخ‌های ۱۸ آبان ماه و ۲۵ آبان ماه برای این بازدید اعزام خواهند شد.

کد خبر 5927198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha