۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶

با حضور مسئولان استانی؛

برترین‌های کنکور در اردبیل تجلیل شدند

برترین‌های کنکور در اردبیل تجلیل شدند

اردبیل- با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و مسئولان محلی برترین‌های کنکور سال ۱۴۰۲ در اردبیل تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که عصر پنجشنبه در مصلای امام خمینی اردبیل برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: تجلیل از برترین‌های کنکور وظیفه ذاتی آموزش و پرورش است که در همه نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل، این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی و محلی برگزار می‌شود.

کلام‌الله صفری تصریح کرد: امروز در مصلای اردبیل و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و سایر مسئولان شهرستان اردبیل از برترین‌های کنکور نواحی یک و ۲ اردبیل تجلیل شد تا این حرکت انگیزه‌ای برای سایر دانش‌آموزان باشد تا بتوانند در آزمون سراسری افتخارآفرینی کنند.

وی گفت: برای این مراسم ۷۷۱ نفر دانش‌آموز برتر کنکوری از نواحی یک و ۲ به همراه خانواده‌هایشان دعوت شده بودند تا تجلیلی شایسته از آنها انجام دهیم و به نوبه خود قدردان تلاش‌های مدیران، معاونان و اولیای دانش‌آموزان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: ۱۸۵ نفر از این برترین‌ها در رشته‌های پزشکی و از دانشگاه‌های معتبر کشور پذیرفته شدند که موفقیت آنها می‌تواند چراغ راه برای سایر دانش‌آموزان و آینده‌سازان این کشور باشد.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در ۲ سال گذشته و با راه‌اندازی ستاد کنکور سعی کردیم تا بسیاری از موانع و مشکلات را برطرف و در برقراری عدالت آموزشی تلاشی جدی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: امسال نیز برای حمایت از دانش‌آموزان پایه دوازدهم در کنار ارائه مشاوره‌های مختلف، برگزاری کلاس‌های تقویتی با محوریت مدارس دولتی و مناطق محروم جز برنامه‌ریزی‌های اصلی است که با تاکید استاندار اردبیل سعی می‌کنیم تا در ماه‌های آینده این کلاس‌های تقویتی را برگزار کنیم.

صفری بیان کرد: در کنار تلاش مجموعه آموزش و پرورش، باید به توسعه مراکز علمی و دانشگاهی نیز توجه داشته باشیم و قطعاً با تلاش مؤثر مدیران، معلمان و مجموعه اولیای دانش‌آموزان در سال‌های آینده موفقیت‌های بیشتر دانش‌آموزان را شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: ما استعدادهای نابی را در این استان سراغ داریم که به راحتی می‌توانند صندلی‌های دانشگاه‌های معتبر کشور را تصاحب کرده و در آن جایگاه ادامه تحصیل دهند که در سال تحصیلی جاری نیز سعی بر این است تا با آمادگی بیشتر هم در آزمون نهایی و هم در کنکور جایگاه استان اردبیل را بتوانیم ارتقا دهیم.

صفری تصریح کرد: با حمایت همه‌جانبه و تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز در مدارس، معلمان و دانش‌آموزان سعی دارند تا افتخارآفرینی بیشتری را در عرصه‌های مختلف به ویژه آزمون سراسری و امتحانات نهایی شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از برترین‌های کنکور به ویژه صاحبان رتبه‌های زیر ۲ هزار نفر به تعداد ۱۲۰ نفر به صورت نمادین تجلیل شد که امید ریاحی، علی پوراسکندر، حسین خان‌بابایی، آرین واحدزادگان، اشکان صمدی، علی نیکجو و مهدی فکری به عنوان رتبه‌های برتر کنکور سراسری از دبیرستان نمونه دولتی شیخ مفید مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 5928627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      1 0
      کنکور و تجلیل؟؟؟ حیف عمر جوونا که تو درس خوندن الکی تلف شد