جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه

جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه ضمن اعلام جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ جنایت مرتکب شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۹۷۷۰ نفر از جمله ۴۸۰۰ کودک و ۲۵۵۰ زن به شهادت رسیده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ جنایت مرتکب شده و ۲۴۳ نفر را به شهادت رسانده است.

القدره تاکید کرد: ۷۰ درصد شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. ۲۶۶۰ مورد اعلام مفقودی زیر آوار ساختمان‌ها دریافت کرده‌ایم که ۱۲۷۰ مورد آن را کودکان تشکیل می‌دهند.

القدره گفت: اشغالگران اسرائیلی از ۳۰ روز پیش و با حمله به غزه به نسل‌کشی و پاکسازی نژادی دست می‌زنند. بیمارستان‌های نوار غزه قادر به ارائه هیچ‌گونه خدمات پزشکی نیستند و چند ساعت زمان در اختیار دارند.

وی در ادامه افزود: از تمامی طرف‌ها می‌خواهیم که به ضرورت تهیه یک گذرگاه ایمن برای ارسال کمک‌ها از جمله سوخت به غزه توجه کنند. هیچ گذرگاه امنی وجود ندارد. این موضوعات دروغ هستند و اشغالگران از آن برای هجوم به ملت ما استفاده می‌کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین تاکید کرد: ما برای سومین روز پیاپی به دلیل بمباران شدید نتوانستیم زخمی‌ها را به بیمارستان‌ها در مصر منتقل کنیم. اشغالگران به صورت عامدانه خودروهای امدادی را هدف قرار می‌دهند و این موضوع باعث شده که نتوانیم زخمی‌ها را به مرز مصر منتقل کنیم.

کد خبر 5931102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha