۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷

از محل اعتبارات بنیاد علوی؛

۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا در اردبیل پرداخت می‌شود

۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا در اردبیل پرداخت می‌شود

اردبیل-مدیرعامل شرکت زرفام کیش وابسته به بنیاد علوی گفت:در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال و توانمندسازی در مناطق مختلف اردبیل تسهیلات ۲۲۰ میلیارد تومانی از محل بنیاد علوی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پناهی صبح سه شنبه در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل اظهار کرد: شرکت توسعه و تجارت بازرگانی زرفام به عنوان متولی اشتغال بنیاد علوی در راستای محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال و توانمند سازی در مناطق هدف فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا و به منظور محرومیت زدایی و ایجاد و توسعه اشتغال بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۲ تسهیلات پرداخت خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت زرفام کیش ادامه داد: استان اردبیل دارای ظرفیت‌های ویژه ای در حوزه کشاورزی، دامپروری و گردشگری است و شرکت زرفام در نظر دارد در رسته‌های عسل، نوغانداری، پنبه و بوم گردی و سایر رسته‌های که از سوی استانداری اردبیل معرفی شود، فعالیت کرده و در جهت توانمندسازی و توسعه اشتغال گام بردارد.

پناهی تصریح کرد: توانمندسازی محرومین به عنوان سیاست محوری شرکت زرفام کیش مورد توجه بوده است و برای ایجاد اشتغال خرد و روستایی و درآمد پایدار برای محرومین تسهیلات و حمایت‌های لازم انجام می‌گیرد.

وی گفت: شرکت زرفام کیش مسئولیت ایجاد و گسترش زنجیره‌های اقتصادی اشتغال در مناطق محروم و مناطق هدف بنیاد علوی را در سطح کشور بر عهده دارد و این شرکت با بهره گیری از توان متخصصان حوزه توسعه سعی دارد تا مناطق هدف را از بعد اقتصادی به وضعیت پایدار برساند.

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری اردبیل نیز ضمن قدردانی از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و حمایت‌های بیشتر بنیاد علوی و شرکت زرفام کیش در حوزه‌های آموزشی، توانمندسازی، اشتغال و غیره این استان را خواستار شد.

کد خبر 5932648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha