۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۲۳

لیگ برتر والیبال؛

شهرداری ارومیه از قعر جدول جدا شد/سومین برد گیتی‌پسند و شهداب

شهرداری ارومیه از قعر جدول جدا شد/سومین برد گیتی‌پسند و شهداب

تیم شهرداری ارومیه در هفته چهارم لیگ برتر مردان به پیروزی رسید تا حداقل یک پله صعود را تجربه کند و از قعر جدول جدا شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه ۱۷ آبان) با هفت دیدار در شهرهای اردکان (دو مسابقه)، ارومیه، یزد، تهران (دو مسابقه) و اصفهان پیگیری می‌شود.

در سومین مسابقه این هفته تیم شهرداری ارومیه که تاکنون هیچ برد و امتیازی به دست نیاورده و در انتهای جدول مسابقات قرار داشت، در سالن غدیر ارومیه برای نخستین برد خود در این مسابقات به میدان رفت.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی سرمربی شهرداری ارومیه در این مسابقه سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا با استفاده از امتیاز میزبانی نخستین برد خود را در این فصل از مسابقات جشن بگیرند.

هورسانی‌ها که در هفته اول مغلوب فولاد سیرجان شدند و در دو مسابقه بعدی تیم‌های شهرداری گنبد و ایفاسرام اردکان را شکست داده بودند، با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را به نماینده ارومیه واگذار کردند تا دومین ناکامی خود را تجربه کنند.

حمید حق‌بین، مسعود قاری، ابراهیم فیروزی و مهدی نویدی به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این دیدار را برعهده داشتند که یک هزار تماشاگر داشت و ۷۷ دقیقه طول کشید.

در چهارمین مسابقه این هفته تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی میزبان طبیعت بود که این دیدار نیز سه بر صفر به سود شهداب به پایان رسید.

شهدابی‌ها در حالی به مصاف طبیعت رفتند که در هفته سوم با شکست برابر مس صدر جدول را از دست دادند و به‌رغم این پیروزی بازهم به صدر نیامدند چون ایفاسرام صدرنشین این هفته به چهارمین برد متوالی خود دست یافت.

شاگردان ابراهیم وادی در تیم طبیعت در این مسابقه که در سالن اختصاصی شهداب برگزار شد، با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب شدند تا سومین شکست خود را تجربه کنند.

احمد دامغانی‌نژاد و بهروز جعفری به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر فنی و داوری در این مسابقات نظارت کردند.

علیرضا قریب و میثم پارسه نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند و قادر صادقی نیز به عنوان داور ویدئو چک ایفای نقش کرد.

در پنجمین دیدار هفته چهارم، گیتی‌پسند اصفهان در سالن مخابرات میزبان پاس گرگان بود و توانست با نتیجه سه بر صفر در خانه طعم شیرین پیروزی را بچشد.

اصفهانی‌ها با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۲۴ حریف را شکست دادند تا به سومین برد خود دست یافته و ۹ امتیازی شوند تا آن‌ها هم برای ارتقای جایگاهشان در جدول در انتظار پایان دیدار سایپا و فولاد سیرجان باشند.

پاس گرگان هم با دو برد و دو باخت فعلاً در جایگاه هشتم باقی خواهد ماند تا تکلیف دیگر تیم‌ها در جدول رده‌بندی مشخص شود.

محمدحسین شفقی نماینده سازمان لیگ و مجید محسنی‌شوشتری ناظر فنی و داوری این دیدار بودند و امید فولادی‌وندا به عنوان داور اول و مرتضی حسن علایی به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند که حدود ۱۰۰ دقیقه طول کشید.

کد خبر 5934066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha