۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳

جهانگیر سیدعباسی از تیم والیبال شهرداری ارومیه جدا شد

جهانگیر سیدعباسی از تیم والیبال شهرداری ارومیه جدا شد

جهانگیر عباسی به دلیل کسب نتایج ضعیف در تیم والیبال شهرداری ارومیه به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال به جهانگیر سیدعباسی سپرده شده بود، البته تیم شهرداری با هدایت این مربی نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و تا پایان هفته هشتم تنها با دو برد و ۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفته بود. شهرداری ارومیه در آخرین بازی خود مقابل پاس گرگان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد، پس از این بازی جهانگیر سیدعباسی به صورت توافقی با باشگاه شهرداری ارومیه قطع همکاری کرد.

سیدعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تأیید این خبر گفت: بعد از بازی با پاس گرگان تصمیم به قطع همکاری گرفتم و این موضوع را با مدیران باشگاه در میان گذاشتم. ما به این نتیجه رسیده بودیم که دیگر همکاری را ادامه ندهیم، به این خاطر که من احساس می‌کردم مفید نبودم و کارها هم آن طور که می‌خواستم پیش نرفت. بنابراین تصمیم به قطع همکاری گرفتم چون اخلاقاً وقتی جایی مفید نیستم درست نیست در آن جایگاه بمانم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از تیم دیگری دارد یا خیر گفت: فعلاً باید تا نیم فصل صبر کنیم. شاید در آینده اتفاقاتی افتاد ولی الان نمی‌توانم در مورد آن توضیحی بدهم.

کد خبر 5955371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha