۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد:

۱۲ پروژه نیمه تمام آموزشی در شهرستان خلیل آباد وجود دارد

۱۲ پروژه نیمه تمام آموزشی در شهرستان خلیل آباد وجود دارد

خلیل آباد- مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد گفت: ۱۲ پروژه آموزشی بیش از چندین سال هنوز نیمه تمام در سطح شهرستان خلیل آباد وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی گل محمدی صبح پنجشنبه در محل آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش و پرورش خلیل آباد با ۱۲ پروژه نیمه کاره مواجه است که با تکمیل هریک گره‌ی از مشکلات آموزشی در شهرستان از لحاظ کمبود فضای آموزشی حل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با بیان اینکه این پروژه‌ها همگی خیرساز است افزود: در زمان ساخت این بناهای آموزشی بنا به تعهد وقت مدیر اداره عنوان شده است که در صورت کمک به ساخت فضای آموزشی تا سقف ۵۰ درصد بنای فیزیکی، ضمن اینکه آموزشگاه بنام خیر ثبت می‌شود، نوسازی مدارس نیز ادامه پروژه را تکمیل می‌کنند.

وی بیان کرد: از آنجا که ساخت این فضاها زمان بر شده است مبلغ اهدایی خیر کمتر از ۵۰ درصد را بیشتر جواب نمی‌دهد لذا همچنان نه خیر کمک مجدد را به پروژه دارد و نه نوسازی مدارس ادامه پروژه را متقبل می‌شود لذا این پروژه‌های آموزشی همچنان روی دست آموزش و پرورش مانده است.

گل محمدی گفت: در کل برای تکمیل این پروژه‌ها بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که به مرحله ۵۰ درصد برسد.

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد اظهارکرد: در آموزش و پرورش پروژه‌های خیر ساز وقتی به مرحله ۵۰ درصد پیشرفت کار برسد، نوسازی مدارس استان پروژه را تکمیل می‌کند.

وی از نیاز مبرم شهرستان به ایجاد فضاهای آموزشی جدید خبر داد و گفت: با تکمیل این پروژه‌ها که اکثراً در روستاها قرار دارد مشکل فضای آموزشی در روستاهای شهرستان خلیل آباد مرتفع می‌شود.

به گفته گل محمدی در مرکز شهرستان نیز در حال حاضر ۵ واحد آموزشی مورد نیاز است.

کد خبر 5934461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha