۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹

هفته دهم لیگ بیست و سوم؛

توشه ارزشمند هوادار از آبادان با پیروزی مقابل صنعت نفت

توشه ارزشمند هوادار از آبادان با پیروزی مقابل صنعت نفت

تیم فوتبال هوادار در یک بازی خارج از خانه موفق شد از سد صنعت نفت آبادان عبور کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر شنبه تیم صنعت نفت آبادان میزبان هوادار بود که این دیدار با برتری 2 بر صفر هوادار به پایان رسید.

گل‌های این مسابقه را داریوش شجاعیان (۳۷) و امیرحسین بهادر (۷۸) برای هوادار به ثمر رساندند.

تیم هوادار با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و به رتبه دهم جدول لیگ برتر فوتبال صعود کرد و صنعت نفت هم با ۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

ترکیب صنعت نفت آبادان با مربیگری عبدالله ویسی به شرح زیر است:

پیام پارسا، یوسف وکیا (۷۳- فرزین معامله گری)، میثم تهی دست، محمدرضا خانزاده، فیاض میردورقی (۴۶- یوسف کی شمس)، امیرمحمد پناهی، رحیم آلبوغبیش، صادق صادقی بابااحمدی (۴۶- حکیم نصاری)، طالب ریکانی، علی یوسف، احمد شریعت زاده (۴۶- فاخر تهامی)

محمود فکری هم ترکیب زیر را برای این مسابقه به زمین فرستاد:

علیرضا حقیقی، محمد عباسی، صائب محبی، فریبرز گرامی (۴۶- سبحان پسندیده)، مهدی عبدی، مرتضی منصوری، محسن سفید چقایی (۶۴- محمد دیندار)، محمد چهارمحالی (۳۱- داریوش شجاعیان)، قائم اسلامی خواه، امین قاسمی نژاد، کریم اسلامی (۶۲- امیرحسین بهادر)

در دقیقه ۳۸ این مسابقه پیام پارسا دروازبان صنعت نفت مقابل دروازه در دفع توپ اشتباه کرد و توپ را به مهاجم هوادار تقدیم کرد تا داریوش شجاعیان دروازه خالی نفت را باز کند.

در دقیقه ۷۸ این مسابقه در حالی که صنعت نفت جلو کشیده بود و به دنبال زدن گل تساوی بود ضد حمله سریع بازیکنان هوادار، توپ به امیرحسین بهادر رساند تا او نیز برای دومین بار دروازه صنعت نفت را باز کند و سه امتیاز ارزشمند نصیب هوادار شود.

کد خبر 5936077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha