۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل:

تبلیغات محیطی شهر اردبیل برای ارتقای نرخ مطالعه افزایش می‌یابد

تبلیغات محیطی شهر اردبیل برای ارتقای نرخ مطالعه افزایش می‌یابد

اردبیل- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: با هدف افزایش نرخ مطالعه و ترغیب جامعه به فرهنگ کتابخوانی، تبلیغات شهری و محیطی افزایش می‌یابند.

پروانه رضاقلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی تبلیغات شهری و جلوه‌های بصری با هدف آشنایی بیشتر مردم با کتابخانه‌ها، امکانات و خدمات آن و ترغیب بیشتر مطالعه افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: همزمان با آغاز هفته گرامیداشت کتاب، کتابخوانی، کتابدار و با هدف اطلاع‌رسانی به عموم مردم برای آشنایی با امکانات و خدمات فرهنگی کتابخانه‌ها، مراجعه مردم به کتابخانه‌ها و ارتقای سطح فرهنگ مطالعه در جامعه جلوه‌های بصری و تبلیغات شهری در اردبیل افزایش می‌یابد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اشاره به نصب بیش از ۵۰۰ بنر و پوستر در سطح شهر گفت: در راستای ترغیب و جلب نظر مردم برای توجه بیشتر به مطالعه کتاب و اهمیت آن، بیش از ۵۰۰ بنر و پوستر در نقاط مختلف شهر اردبیل با هدف احیای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نصب شده است.

رضاقلیزاده با تاکید بر نقش مؤثر تبلیغات محیطی و جلوه‌های بصری در فرهنگ‌سازی و فرهنگ‌پذیری مردم افزود: ارتقای سطح مطالعه در جامعه نیازمند تبلیغات فرهنگی با استفاده از جذابیت‌های کلامی و بصری و همچنین تشویق و ترغیب مخاطب است که می‌تواند حضور اقشار مختلف جامعه را در کتابخانه‌های عمومی پررنگ کرده و مردم را به سمت کتاب و کتابخانه سوق دهد.

کد خبر 5937775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha