۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۲

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس:

راه پیروزی در جنگ ترکیبی هوشیاری همه‌جانبه در انتخابات آتی است

راه پیروزی در جنگ ترکیبی هوشیاری همه‌جانبه در انتخابات آتی است

زرین‌دشت - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: در جنگ ترکیبی تمام عیار دشمن، راه پیروزی و مقابله با هجمه‌ها، جهاد ترکیبی و همه جانبه و هوشیاری در انتخابات آتی است.

حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی با ایجاد هجمه‌ها و توطئه‌های مختلف در تلاش هستند تا با ایجاد جنگ ترکیبی مردم را برای مشارکت در صحنه سیاسی انتخابات مأیوس کنند.

وی افزود: در این جنگ ترکیبی تمام عیار دشمن، اقتضای مقابله و تقابل با هجمه‌های از پیش تعیین شده جهاد ترکیبی و همه جانبه است تا توطئه‌های دشمن در صحنه انتخابات نقش بر آب شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با تاکید بر اینکه یکی از برهه‌های حساس انقلاب اسلامی موضوع انتخابات است، تصریح کرد: تمام تلاش دشمن بر این است که انتخابات امسال یک انتخابات کم‌رمق باشد تا بتواند از آن سو استفاده کند.

حجت الاسلام محمودی زاده بر لزوم هوشیاری و پشتیبانی بیش از پیش مردم در صحنه انتخابات تاکید کرد و گفت: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار مقوله مهمی است که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید ویژه دارند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در پایان بیان کرد: وظیفه همه ما در این جنگ ترکیبی، هوشیاری بیش از پیش و جلوگیری از بروز هرگونه شبهه و تردید با یک حرکت دسته جمعی برای رسیدن به قله است.

کد خبر 5938884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha