۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۲۷

رییس کمیته امداد انگوت خبر داد؛

کمک ۲ میلیارد تومانی مردم نیکوکار انگوت به نیازمندان

کمک ۲ میلیارد تومانی مردم نیکوکار انگوت به نیازمندان

انگوت- رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت گفت: در ۷ ماه سال‌جاری بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان نقد و مابقی غیرنقدی بوده است.

جمشید جاهدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مردم نیک‌اندیش شهرستان انگوت در هفت ماهه سال‌جاری بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به خانوار تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بیش از ۹۰۰ میلیون تومان از این مبلغ به صورت نقدی و مابقی در قالب کمک‌های غیرنقدی و کالایی در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت گفت: به همت خیران در این مدت ۳۱ سری جهیزیه نیز در بین نوعروسان تحت حمایت توزیع شد تا بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

جاهدزاده ارزش ریالی هر سری جهیزیه تهیه شده را ۳۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: طبق برنامه پیش‌بینی شده تا آخر امسال تعداد زیادی جهیزیه با همراهی خیران و نهادهای انقلابی تهیه و در اختیار زوجین نیازمند قرار خواهیم داد.

رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت همچنین از تهیه بیش از ۸۴ کالای ضروری و اساسی مددجویان شامل آبگرمکن، اجاق گاز، تلویزیون، لباسشویی و یخچال فریزر خبر داد و بیان کرد: تلاش داریم در اسرع وقت و با یاری نیکوکاران نیازهای اساسی خانوارهای تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 5939356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha