۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵

نمایشگاه نقاشی‌های مانی غلامی در گالری گویه

نمایشگاه نقاشی‌های مانی غلامی در گالری گویه

نمایشگاه نقاشی‌های مانی غلامی با عنوان «کافه‌کلاسیک» جمعه ۲۶ آبان در گالری گویه افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «کافه‌کلاسیک» عنوان نمایشگاه نقاشی‌های مانی غلامی است که عصر جمعه ۲۶ آبان در گالری گویه افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه ۴۲ اثر ارایه شده که سوژه‌های آن‌ها، بازیگران فیلم‌های کلاسیک در کافه هستند و تابلوهای پشت سر آن‌ها، آثاری از نقاشان برجسته است. در واقع «کافه کلاسیک» تلفیقی از آثار هنرمندان شناخته‌شده سینما و دنیای نقاشی است که به قلم غلامی، تصویر شده‌اند.

مانی غلامی متولد اسفند ۱۳۴۸ است و لیسانس نقاشی را در سال ۶۷ و فوق‌لیسانس تصویرسازی را در سال هشتاد و یک از دانشگاه هنرهای زیبا دانشگاه تهران گرفته است. علاقه غلامی به سینما، او را به‌سمت تلفیق سینما و طراحی کشاند؛ طراحی و نقاشی از تصاویر فیلم‌های کلاسیکی که در دهه ۵۰ دیده بود. علاوه بر این، مردم‌نگاری نشان اصلی آثار اوست. تمرکز این نقاش، بر رفتار و ظاهر آدم‌ها در خلوت‌شان است و سوژه‌های او، آدم‌های در حال رقص، غذا خوردن، صحبت‌کردن و … هستند.

«کافه‌کلاسیک»، جمعه ۲۶ آبان در گالری گویه، واقع در میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، شماره سی‌ونه افتتاح می‌شود و تا دوشنبه ششم آذر بر پا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند روزانه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 5940592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha