۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱

امام جمعه اردستان:

حضرت زینب(س) چهره پلید یزیدیان را رسوا کرد

حضرت زینب(س) چهره پلید یزیدیان را رسوا کرد

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: حضرت زینب کبری(س) در سخنرانی‌های متعدد خود چهره پلید یزیدیان را رسوا کرد و پاسداری از اسرای کربلا را نیز انجام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: انسان‌ها باید در زندگی خود برای جلوگیری از مشکلاتی که قرار است ایجاد شود، تقوا و خداترسی داشته باشند چرا که با تقوا داشتن مشکلات حل خواهد شد و راه رسیدن به سعادت هموار می‌گردد.

وی با بیان اینکه یک شنبه پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) است، افزود: نامگذاری این حضرت از سوی فرشته وحی انجام شد و این حضرت اولین دختر خانواده حضرت فاطمه (س) و امام علی (ع) است که همراه با دو برادر خود حرکت کرده و ذره‌ای از انجام وظیفه الهی کوتاهی نکرد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: حضرت زینب کبری (س) همراه با برادران خود در هجرت‌ها و سفرهای مختلف حضور داشت و در سخنرانی‌های متعدد خود چهره پلید یزیدیان را رسوا کرد همچنین پاسداری از اسرای کربلا را نیز انجام داد.

دهشیری با بیان اینکه سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س)، روز پرستار است، ادامه داد: بنابر بیانات رهبر انقلاب، پرستاران کار ارزشمند و شریفی دارند که مثل فرشته‌های نجات به کمک و نجات دادن بیماران دردمند می‌پردازند و خدمات آن همچون سلوک در راه خدا بوده و اجر مضاعف دارند.

وی بیان کرد: سفاکان رژیم صهیونیستی در حمله به غزه، به بیمارستان‌ها و دیگر مراکز این منطقه نیز رحم نکرده و آنجاها را بمباران کردند که سپس به این اقدامات جنایتکارانه خود نیز افتخار می‌کنند همچنین تعداد زیادی پزشک، پرستاران و مردان و کودکان را به شهادت می‌رسانند.

امام جمعه اردستان یادآور شد: هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر خواهد بود و پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج است که بسیجیان در این راستا برنامه‌های مختلفی دارند و بنابر نقل امام راحل تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران از الطاف خداوند بود.

کد خبر 5941302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha