اسامه حمدان:

اشغالگران شمال و جنوب غزه را بمباران می‌کنند

اشغالگران شمال و جنوب غزه را بمباران می‌کنند

اسامه حمدان از رهبران حماس گفت: گردان‌های قسام ضربات مهلکی به ارتش اشغالگر وارد کرد. میدان نبرد را ترک نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اسامه حمدان از رهبران حماس گفت: گردانهای قسام ضربات مهلکی به ارتش اشغالگر وارد کرد.

وی با اشاره به تلفات سنگین وارد شده به دشمن صهیونیست افزود: اشغالگران به کشتار متوالی خود ادامه می دهد. اشغالگران در مناطقی مرتکب جنایت می شوند که ادعای امن بودن آنرا داشتند.

حمدان گفت: ۴۳ درصد از شهیدان در جنوب غزه هستنند و اشغالگران تفاوتی میان شمال و جنوب غزه قائل نیستند. قتل و کشتار در غزه بیداد می کند.آنچه در بیمارستان شفا رخ می دهد در ادامه جنایات سریالی صهیونیستهاست.

وی افزود: گردان‌های قسام ضرباتی سخت و کاری به نیروهای دشمن و خودروهای زرهی آن وارد کرده است. دشمن صهیونیستی به طور ۲۴ ساعته در کار ارتکاب جنایت علیه مردم غزه است. دشمن صهیونیستی در مناطقی دست به جنایت می‌زند که ادعای امن بودن آنجا را دارد.۴۳ درصد از شهدا از ساکنان جنوب نوار غزه هستند و اشغالگران هیچ تفاوتی بین ساکنان شمال و جنوب قائل نیستند.

حمدان تاکید کرد: رژیم اشغالگر با بمباران بیمارستان‌ها، مقدس‌ترین شغل در جهان را مورد هتاکی قرار داده است. قتل و کشتارها و جنایات در غزه همه بخش‌ها از جمله دارو و تجهیزات پزشکی را هم دربرگرفته است. آنچه در بیمارستان شفا اتفاق افتاد، حلقه‌ای از زنجیره جنایات دشمن اشغالگر است. اشغالگران اجساد شماری از شهدا را از داخل بیمارستان شفا ربودند.

وی افزود: صهیونیست‌ها با دروغ‌پردازی بیمارستان شفا را به پادگانی نظامی تبدیل کردند. دولت آمریکا را مسئول و شریک مستقیم جنایت علیه بیمارستان شفا می‌دانیم.اگر جو بایدن و دولت او و سکوت جامعه بین‌الملل نبود، هرگز این جنایت‌ها در غزه اتفاق می‌افتاد. مجاهدان ما جان خود را به خطر انداختند تا اسرای اسرائیلی را مداوا کنند.

حمدان گفت: ما به شیوه‌ای اخلاقی عمل می‌کنیم نه مانند دشمن که قانون جنگل را در پیش گرفته است. ارتش اسرائیل بزرگ‌ترین سازمان تروریستی و نازیستی در جهان است. دشمن صهیونیستی سیاست به گرسنگی کشاندن کودکان و غیرنظامیان در غزه را در پیش گرفته است. مواد غذایی که وارد غزه شده، تنها ۱۰ درصد از نیازهای این باریکه را تامین می‌کند.

وی افزود:  ملت فلسطین هرگز حاکمیتی هیچ طرفی را نمی‌پذیرد و سرنوشتش را خودش تعیین می‌کند و جنایات دشمن هر اندازه افزایش یابد، میدان نبرد را ترک نخواهیم کرد.

حمدان گفت: کشتار و گرسنگی و بمباران بیمارستانها با هدف اجرای سیاست کوچاندن مردم ما از شمال غزه است. نهادهای بین المللی و اسلامی و عربی به مسئولیت خود در قبال توقف جنایات اشغالگران عمل کنند. سکوت اوضاع را به سمت و سویی سوق خواهد داد که قابل کنترل نیست. ما با خدا و ملتمان و امت اسلامی عهده بسته ایم که تا تحقق خواسته ملت ما شامل آزادی و حاکمیت بر اراضی عقب نخواهیم نشست. ما سدی استوار در برابر طرحهای اشغالگران خواهیم بود. آوارگی از این پس در کار نخواهد بود بلکه آزادسازی و بازگشت خواهد بود. ضربه مهلک به اشغالگران وارد خواهیم کرد و دنیا به زودی خبر پیروزی ما را خواهد شنید.

وی در پایان خواستار تداوم تظاهرات و فعال کردن تحریم  اقتصادی در برابر اشغالگران شد.

کد خبر 5943268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha