۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۵۸

شهردار صدرا:

ارتقای جایگاه اجتماعی پرستاران یک تکلیف شهروندی است

 ارتقای جایگاه اجتماعی پرستاران یک تکلیف شهروندی است

صدرا - شهردار صدرا در بازدید از مراکز درمانی این شهر با اشاره به جایگاه و منزلت پرستاران گفت: ارتقای جایگاه اجتماعی پرستاران یک تکلیف شهروندی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی پارسایی عصر امروز با حضور در مراکز بهداشتی و درمانی شهر صدرا که به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار انجام شد ضمن ادای احترام به این قشر با بیان اینکه خدمات انجام گرفته در این حوزه یک نوع ایثار و جهاد محسوب می‌شود، گفت: تلاش و زحمات پرستاران حوزه بهداشت و درمان مرهمی برای بیماران و بازگشت مجدد آن‌ها به نعمت بزرگ سلامتی است که در بحران کرونا هم شاهد ایثار و از خود گذشتگی این عزیزان و لحظات سختشان بودیم.

وی نام‌گذاری این روز را به عنوان پرستار یک رویداد و اقدام ارزشمند دانست و ادامه داد: شاغلین پرستار یک حرفه مقدس دارند که سخت‌کوشی این قشر سفیدپوش همیشه مورد احترام اقشار مختلف جامعه و مسئولین قرار گرفته است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه لزوم توجه به قشر پرستار در جامعه، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله) بیان کرده‌اند که: «همه مردم ما و همه کسانی که به سرنوشت بیماران و به سلامت کشور اهمیت می‌دهند، باید به قشر پرستار توجه و محبت و اهمیت نشان بدهند؛ چه مسئولان، چه آحاد مردم» ما نیز در مجموعه مدیریت شهری بر این باور هستیم که ارتقای جایگاه اجتماعی پرستاران در سلامت شهروندان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

پارسایی افزود: پرستاران به عنوان مدافع سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری‌ها و مراقبت‌های پزشکی هستند که حفظ و ارتقای جایگاه شغلی آنان یک تکلیف شهروندی محسوب می‌شود.

شهردار صدرا در پایان این بازدید که با حضور اعضای شورای اسلامی، فرماندهی ناحیه سپاه صدرا و جمعی از مسئولان این شهر جدید انجام گرفت با اهدا گل و هدایایی ویژه به پرستاران از زحمات این قشر تقدیر و تجلیل کرد.

کد خبر 5944538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha