۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۵۱

معاون وزیر بهداشت عنوان کرد؛

تکمیل بیمارستان‌هایی با شروع ساخت بالای ۱۵ سال

تکمیل بیمارستان‌هایی با شروع ساخت بالای ۱۵ سال

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از تکمیل و بهره برداری از بیمارستان هایی خبر داد که شروع ساخت آنها به سال ها قبل باز می گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی، یکشنبه شب در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه خبر سیما، به تشریح وضعیت پروژه‌های نیمه تمام وزارت بهداشت پرداخت و گفت: به دنبال دستور وزیر بهداشت، ستاد ویژه ای برای ساماندهی و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام وزارت بهداشت، تشکیل شد.

وی با اشاره به احداث نزدیک به ۱۶ هزار تخت بیمارستانی از ابتدای عمر دولت سیزدهم، افزود: تا پایان سال، ۷ هزار تخت دیگر به بهره برداری می‌رسد.

رحیمی با تأیید وجود پروژه‌های نیمه تمام که شروع ساخت آنها به سال‌های دور باز می‌گردد، گفت: تکمیل بیمارستان تنکابن که شروع ساخت آن به ۱۶ سال قبل باز می‌گردد؛ تکمیل بیمارستان همدان بعد از ۱۵ سال؛ بیمارستان اراک بعد از ۲۰ سال؛ بیمارستان لاکان رشت بعد از ۲۵ سال و بیمارستان بهبهان بعد از حدود ۳۰ سال؛ از جمله پروژه‌های نیمه تمام در کشور هستند که تا پایان سال آماده بهره برداری خواهند شد.

کد خبر 5944561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سلیم US ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      0 0
      بیمارستان سیصد وپنجاه تختخوابی شهر مهاباد اذر بایجانغربی یازده است شروع شده وفقط پی کنی وپی ریزی شده احتمالا این بیمارستان وسایر بیمارستانها هریک باید عمری پنجاه ساله را طی کنند وسپس به اتمام برسند .