مداحان سرشناس فاطمیه اول در هیأت بنی‌فاطمه اصفهان می‌خوانند

مداحان سرشناس فاطمیه اول در هیأت بنی‌فاطمه اصفهان می‌خوانند

مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) در فاطمیه اول به روایت ۷۵ روز با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری و مرثیه‌خوانی مداحان سرشناس کشورمان به مدت ۵ شب در هیأت بنی‌فاطمه(س) اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا (س) در فاطمیه اول به روایت ۷۵ روز با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری و مرثیه‌خوانی مداحان سرشناس کشورمان به مدت ۵ شب در هیأت بنی‌فاطمه (س) اصفهان برگزار می‌شود.

در این مراسم بناست، سعید حدادیان، مهدی رسولی، سجاد محمدی، صابر خراسانی، مهدی رعنایی، محمدحسین حدادیان، امین شادکام و محمد یزدخواستی مرثیه‌خوانی کنند.

در یکی از شب‌های این مراسم بناست خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران به سخنرانی بپردازد و در خصوص آخرین وضعیت جبهه فلسطین گزارشی به اهالی هیأت ارائه کند. مراسم آن شب نیز ویژه گرامیداشت شهدای غزه برگزار خواهد شد.

مراسم عزاداری هیأت بنی‌فاطمه (س) از اول تا پنجم آذرماه به مدت ۵ شب از ساعت ۱۹:۳۰ در حسینیه این هیأت واقع در خیابان بن‌سینا اصفهان برپا می‌شود.

همچنین قافله عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) روز دوشنبه ۶ آذر از ساعت ۸:۳۰ صبح از حسینیه بنی‌فاطمه (س) اصفهان به سمت مدرسه علمیه صدر بازار بزرگ اصفهان حرمت خواهد کرد.

هیأت بنی‌فاطمه (س) اصفهان از هیأت‌های قدیمی این شهر است که در کنار برگزاری مناسبت‌های مذهبی، جلسات هفتگی (سه شنبه‌ها)، دعای ندبه، جلسات قرآن و فعالیت‌های فرهنگی، تشکیل خیریه و… همت ویژه‌ای نیز برای هدایت نسل جوان داشته است.

کد خبر 5944772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha