۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹

همزمان با روز پرستار و میلاد حضرت زینب (س) برگزار شد؛

تجلیل از کادر درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)

تجلیل از کادر درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)

شهرکرد- با حضور فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) از کادر درمان و پرستاران سپاه استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تجلیل از کادر درمان و پرستاران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام رضا علیه السلام شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر در حاشیه این مراسم گفت: ولادت قهرمان کربلا و اسطوره زنان عالم بعد از مادرش حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز پرستار را صمیمانه به کسانی که شبانه روز برای مردم خدمت می‌کنند تبریک می گویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: امروز مراسم منسجم و پرمحتوایی در کلینیک درمانی حضرت امام رضا علیه السلام برگزار شد، تا از زحمات دست اندرکارن و پرستاران و پزشکان این مجموعه به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار تجلیل شود.

وی، ادامه داد: ملت همیشه قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان و پرستاران بوده است؛ زیرا این عزیزان بصورت شبانه روزی خدمت می‌کنند. گفتنی است؛ در این مراسم سردار علی محمد اکبری و حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر با اهدای گل و هدیه از زحمات کادر درمان و پرستاران کلینک امام رضا علیه السلام شهرکرد تجلیل کردند

کد خبر 5945004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha