۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸

معاون استاندار اردبیل خبر داد؛

آماده‌باش نیروهای خدمات‌رسان برای انجام عملیات زمستانی در اردبیل

آماده‌باش نیروهای خدمات‌رسان برای انجام عملیات زمستانی در اردبیل

اردبیل- معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: نیروهای انسانی، تجهیزات و پشتیبانی با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده هواشناسی آماده انجام خدمات رسانی در ایام بارش و زمستان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال الدین میرجعفریان پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی راه‌های استان اردبیل با اشاره به فرارسیدن بارش‌ها اظهار کرد: نیروهای انسانی، تجهیزات و پشتیبانی با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده هواشناسی آماده انجام خدمات رسانی در ایام بارش و زمستان هستند.

وی با بیان اینکه حضور و استقرار مستمر نیروهای پرتلاش پلیس راه و راهداری در جاده قابل تقدیر است، افزود: علت بسیاری از تصادفات رخ به رخ و به دلیل عدم جداسازی مسیرهای رفت و برگشت بوده که راه و شهرسازی امسال در جداسازی محورها اقدامات قابل توجهی انجام داده و انتظار داریم تا پایان سال پروژه‌های نیمه تمام نیز به اجرا برسد.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل با تاکید بر تعیین تکلیف متولیان راه‌های گردشگری بیان کرد: کمیته متولیان راه‌های گردشگری با حضور دفتر فنی، راهداری، راه و شهرسازی، پلیس راه، میراث فرهنگی و شهرداری‌ها ظرف مدت ۱۵ روز تشکیل خواهد شد و نگهداری این راه‌ها نیز به دستگاه متولی متخصص واگذار و تابلو نیز توسط دستگاه متولی نصب شود.

میرجعفریان با بیان اینکه فرهنگ‌سازی موضوع مهم مقابله با تصادفات است، گفت: در این خصوص باید متولیان امر از جمله پلیس راه، نیروی انتظامی و راهداری علت و نوع تصادفات را مشخص کنند و با تولید برنامه‌ها و محتوای اثربخش موضوع تصادفات را به صورت ریشه‌ای حل و به مردم آگاهی دهند.

وی بکارگیری شرکت‌های دانش بنیان را در موضوع تصادفات الزامی دانست و تصریح کرد: باید از ایده و فکر این شرکت‌ها در تولید خودرو و همچنین برنامه‌های آموزشی برای مهار تصادفات استفاده کنیم.

کد خبر 5945016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha