گوترش: تلفات غیرنظامیان در غزه بیش از هر زمان دیگری است

گوترش: تلفات غیرنظامیان در غزه بیش از هر زمان دیگری است

دبیرکل سازمان ملل امروز اعلام کرد: تلفات غیرنظامیان در غزه بیش از هر زمان دیگری است؛ فورا باید در غزه آتش‌بس برقرار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل امروز دوشنبه اعلام کرد که آمار تلفات غیرنظامیان در غزه بیش‌تر از هر زمان دیگری در هر درگیری از زمان انتصاب وی به عنوان دبیرکل سازمان ملل بوده است.

دبیرکل سازمان ملل در این خصوص ادامه داد: فوراً در غزه باید آتش بس برقرار شود و نیز کمک‌ ها به این باریکه برسد. همچنین باید اسرا آزاد شوند و از غیرنظامیان حمایت شود.

آنتونیو گوترش در این زمینه خاطرنشان کرد که راه حل دو دولتی باید بلافاصله بعد از جنگ مورد بحث قرار گرفته و تشکیلات خودگردان فلسطین باید نقش خود را در غزه ایفا کند.

در حالی که حملات وحشیانه جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد ارتش رژیم صهیونیستی لشکرکشی به یک بیمارستان دیگر در این باریکه را در دستور کار خود قرار داده است.

بر اثر حمله اشغالگران به مدرسه آنروا در غزه، ۱۴ نفر به شهادت رسیدند.

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بنی سهیلا و رفح در جنوب غزه را هم بمباران کردند.

شبکه فلسطین الیوم هم گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز مانند روزهای گذشته مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند. این حملات هوایی علیه اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز صورت گرفت.

کد خبر 5945474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha