۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۵۵

جام جهانی زیر ۱۷ سال - اندونزی

عبدی: خستگی باعث باخت مقابل مراکش شد/ از مردم عذرخواهی می‌کنم

عبدی: خستگی باعث باخت مقابل مراکش شد/ از مردم عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: بازی خوبی را انجام دادیم اما خستگی بازیکنان باعث شد تا مراکشی‌ها عملکرد بهتری داشته باشند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عبدی پس از شکست تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی برابر مراکش و حذف از مسابقات گفت: بازیکنان ایران فشار زیادی را تحمل کردند و کسب چنین نتیجه‌ای طبیعی است.

عبدی ادامه داد: ما برای این بازی تنها یک جلسه تمرین داشتیم و بیشتر درگیر جابه جایی بودیم. ساعت‌ها در پرواز بودیم تا به شهر برگزاری بازی برسیم اما بازیکنان تیم مراکش از ۵ روز پیش اینجا بود و آمادگی کافی داشتند.

او ادامه داد: اسم بازی امروز را اشک‌ها و لبخندها می‌گذارم. اگر بازیکنان ما خسته نبودند شاید نتیجه بهتری برای ایران رخ می‌داد و بازیکنان با تمرکز بالاتری در زمین حاضر می‌شدند. در هر صورت به بازیکنانم تبریک می گویم. ما با جام جهانی خداحافظی کردیم و از فردا به دنبال این می‌رویم که با تیمی دیگر و در جامی دیگر دوباره یکدیگر را ببینیم.

عبدی افزود: از فدراسیون جهانی فوتبال سپاسگزارم که با برگزاری چنین تورنمنت‌هایی باعث دیده شدن بازیکنان جوان می‌شود. از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم. 

کد خبر 5946512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ساسان IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      0 2
      همه شما بعد باخت همینو میگین مراکش خسته نبود؟؟؟ چطور تیم خسته میشه مگه با تیم بدنسازی نکردین؟؟ شرکت در جامعه جهانی چیزی بنام خستگی خنده دار هست
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      0 0
      تیم ملی نوجوانان که نداشتیم تیم میلی مقیم بود اگر تا اینجا رفت دعای مردم بود.حال باید از کسانی که شایسته تربودند ولی در را برآنهابستند وازملت ایران وازفدراسیون عذر خواهی کنند واستغفار از خداوند بطلبند که شاید پذیرفته نشود چون حق الناس این وسط است.