۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل:

فعالیت پرستاران در دوران دفاع مقدس هیچ گاه فراموش شدنی نیست

فعالیت پرستاران در دوران دفاع مقدس هیچ گاه فراموش شدنی نیست

شهرکرد_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل گفت: نمونه فعالیت پرستاران در دوران دفاع مقدس هیچ گاه فراموش شدنی نیست، خدماتی که پرستاران به رزمندگان ارائه دادند نشان از ایثار آن‌ها بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عقیل موسوی امروز چهارشنبه همزمان با دومین روز از هفته بسیج در مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان اردل گفت: پنجم جمادی الاول برابر با ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار نامیده شده است، این روز را باید برای پاسداشت زحمات شبانه روزی این قشر دلسوز در مراقبت از بیماران غنیمت شمرد، هر چند که هیچ زبانی قادر به توصیف رشادت‌ها و شکیبایی پرستاران نیست.

موسوی افزود: بدون تردید هیچ متن و تصویری توان به تصویر کشیدن صبوری پرستاران را ندارد.

وی اظهار کرد: نمونه فعالیت پرستاران در دوران دفاع مقدس هیچ گاه فراموش شدنی نیست، خدماتی که پرستاران به رزمندگان جبهه‌های جنگ تحمیلی ارائه دادند نشان از ایستادگی آنها مقابل ظلم و جور دشمن داشت و همچنین فعالیت پرستاران به ویژه در دوران کرونا، برگ زرینی در دفتر افتخارات فعالان حوزه سلامت است که باید حافظ آن بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل، ضمن پاسداشت مقام پرستاران سختکوش کشورمان گفت: همه ما سلامت خودمان را مدیون زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران دلسوز هستیم.

کد خبر 5947317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha