۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

مرگ ۵ کوهنورد در «اشترانکوه»/ یک نفر همچنان مفقود است

مرگ ۵ کوهنورد در «اشترانکوه»/ یک نفر همچنان مفقود است

خرم‌آباد - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به مرگ پنج کوهنورد در «اشترانکوه» این استان، گفت: یک کوهنورد همچنان در زیر بهمن مفقود است.

محسن آدینه وند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گرفتار شدن ۹ کوهنورد در بهمن «اشترانکوه»، اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز جمعه رخ‌داده است.

وی با اشاره به انجام چهار سورتی پرواز اورژانس هوایی الیگودرز برای نجات این کوهنوردان به منطقه، عنوان کرد: متأسفانه با وجود اعزام امدادگران هلال‌احمر، پنج نفر از این کوهنوردان فوت، سه نفر مصدوم و یک نفر همچنان مفقود است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: یک مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید «ولیان» و دو مصدوم به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) الیگودرز منتقل شدند.

آدینه وند، افزود: پنج فوتی که از زیر بهمن خارج شدند با هماهنگی انجام شده، توسط بالگرد جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی منتقل می‌شوند.

کد خبر 5948684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
      2 0
      کو هنور دی هم مانند قهوه خوردن مد شده آنقدر بدون برنامه وفکر کردن به کوهنوردی رفتند و عبرتی نگرفتند واقعا باید اول فکر لوازم آمادگی جسمانی و وسایل ارتباطی و پشتیبانی تیمی داشت بعد به ورزش فکر کرد