۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۴

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران:

امروز بیش از هر زمان دیگر باید تفکر بسیج تبیین و ترویج شود

امروز بیش از هر زمان دیگر باید تفکر بسیج تبیین و ترویج شود

تهران- معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر باید تفکر بسیج تبیین و ترویج شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعباس جوهری بعد از ظهر شنبه در نخستین همایش فرماندهان بسیج و مدیران استانداری تهران با اشاره به اینکه نبرد جبهه حق و باطل از ابتدای خلقت شکل گرفته و تا پایان هم ادامه دارد، اظهار کرد: سنت خدا این بوده که دو جبهه حق و باطل از ابتدای خلقت در مقابل هم قرار گیرند.

جوهری گفت: مهم‌ترین چیز این‌است که ما بدانیم در کجای تاریخ قرار گرفته ایم و چه وظیفه سنگینی به دوش داریم و باید بدانیم امروز در یک نقطه حساس تاریخی قرار داریم که در طول تاریخ بی‌نظیر است.

وی افزود: باید بدانیم اهداف این‌نهضت در راستای اهداف بعثت و اهداف خلقت قرار دارد و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (حفظه الله) فرمودند که ما به قله نزدیک شدیم و این قله یک‌بار در زمان پیامبر مکرم اسلام (ص) فتح شده و بعد از آن فاصله گرفتیم، اکنون دوباره به قله نزدیک شدیم و این قله کمال بشری و انشاالله تحقق ظهور است.

جوهری بیان کرد: رسالت بسیجی بودن، همان سرباز اصلی جبهه حق بودن است و بیش از هزار آیه قرآن به نبرد حضرت موسی (ع) و فرعون اختصاص یافته و جزئیات این نبرد ذکر شده و اکنون با کمی دقت متوجه می‌شویم که این نبرد عیناً در حال تکرار است و صهیونیست بالاتر و شدیدتر از کارهای فرعون اقدام به کشتار کودکان و زنان و بی‌گناهان غزه دست زده است.

معاون استاندار تهران در ادامه به واکاوی نبرد غزه پرداخت و تصریح کرد: همانطور که امام ره فرمود دفاع مقدس ما، فتح فلسطین را در پی خواهد داشت و ما امروز شاهد یک بیداری بی نظیر در کل جهان هستیم و گویا واقعاً بسیج لندن و پاریس تشکیل شده است.

وی در پایان تاکید کرد: امروز بایستی بیش از هر زمان دیگر در میدان بود و تفکر بسیج و بسیجی را تبیین و ترویج کنیم و انشاالله تفکر بسیجی در جهان فراگیر خواهد شد و همه اینها مقدمه تشکیل بسیج مستضعفین جهانی و مقدمه ظهور حضرت ولیعصر علیه السلام خواهد بود.

کد خبر 5949660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha