۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۶

سخنگوی شورای شهر اردبیل مطرح کرد؛

صدور مجوز فروش قطعاتی از زمین شهرداری برای تامین هزینه‌های عمرانی

صدور مجوز فروش قطعاتی از زمین شهرداری برای تامین هزینه‌های عمرانی

اردبیل- سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مجوز فروش قطعاتی از زمین در خیابان عطایی جهت تامین مالی هزینه‌های عمرانی مصوب در بودجه سال ۱۴۰۲ صادر شد.

سلامت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه جهت تأمین بخشی از هزینه‌های مصوب در بودجه ۱۴۰۲ مجوز فروش قطعاتی در خیابان عطایی داده شد، اظهار کرد: همچنین مقرر شد در ادامه به کمک و مساعدت مالی به سرویس بهداشتی مسجد پنج تن آل عبا واقع در میدان امام حسین (ع) در طول روز به شهروندان خدمات داده شود.

وی افزود: دو لایحه مربوط به درخواست شرکت توسعه مسکن در خصوص قطعات الحاقی شهرک کوثر و تعیین تکلیف زمین ۱۵ نفر از شهروندان جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد و یک لایحه مربوط به مجوز انتقال رایگان سند قطعه زمین در شهرک شکوهی به نام شرکت گاز هم نتوانست اکثریت آرا را کسب کند.

عضو شورای شهر اردبیل در راستای انتشار خبری در مورد انصراف از نطق پیش از دستور در فضای مجازی، ادامه داد: این انصراف به دلیل تغییر ناگهانی روال عادی و جاری شورا و به علت عدم شفافیت و اصول بوده است.

صفری بیان کرد: در متن نطق ملاحظاتی وجود داشت که شهردار اردبیل باید در لایحه پیشنهادی بودجه سال آتی رعایت کند، عدم اولویت بندی و زمانبندی اتمام پروژه‌های عمرانی، تغییر رویکرد در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، مشکلات در سیستم نظارتی و کنترلی و حسابرسی‌ها و سایر موارد موضوع نطق بود که متأسفانه انجام نشد.

کد خبر 5949858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha