۵ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۳

فرماندار مهاباد:

۳۰۵ کلاس درس به فضاهای آموزشی مهاباد افزوده می شود

۳۰۵ کلاس درس به فضاهای آموزشی مهاباد افزوده می شود

ارومیه - فرماندار مهاباد گفت: برای سال تحصیلی آینده ۳۰۵ کلاس درس جدید به فضاهای آموزشی این شهرستان افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عباسی شنبه شب در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: هم اکنون ۳۰۵ کلاس درس در قالب ۵۷ مدرسه در مناطق مختلف شهرستان درحال احداث است که بخش عمده آن برای سال تحصیلی آینده تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: احداث فضای ورزشی در داخل مدارسی که فضای کافی دارند در دستور کار قرار گرفته و امسال نیز ساخت یک سالن ورزشی در مدرسه کودکان استثنایی ضمن تأمین اعتبار به پیمانکار واگذار شده است.

عباسی، در ادامه اظهار کرد: ارتباط صمیمی و سازنده بین دانش آموزان و معلمان یکی از ضروریات حوزه آموزش است که در جلوگیری از ترک تحصیلی دانش آموزان تأثیر مستقیم دارد.

فرماندار مهاباد اضافه کرد: هر دانش آموزانی که از تحصیل باز می‌ماند برای خانواده و همچنین جامعه عواقب مختلفی دارد که باید با این پدیده مقابله کرد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد هم در این نشست گفت: در شورای آموزش وپرورش در خصوص طرح شهید محمودوند، طرح بازگشت دانش آموزان ترک تحصیل کرده و ممانعت از ترک تحصیل دانش آموزان جدید بررسی شده است.

اسعد رسولی افزود: امیدواریم با تشکیل کارگروهی از اداره‌ها و نهادهای شهرستان دانش آموزانی که از چرخه آموزش خارج شده‌اند، دوباره به آموزش بازگردند.

معاون پرورش وتربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان مهاباد هم با اشاره به اینکه بستر ترویج فرهنگ و تربیت قرآنی در مدارس فراهم می‌شود، گفت: برای این کار دانش آموزان می‌توانند از طریق سایت مای مدیو وارد سایت نرینو شوند که در آنجا تمام فعالیت‌های دانش آموزان به لحاظ اردویی، فرهنگی و برنامه و تشکل‌هایی که برگزار می‌شود، تعریف شده است

توسعه فضاهای ورزشی، تجهیز اردوگاه شهید قدوسی، پیگیری احداث هنرستان کشاورزی و تربیت بدنی و اتخاذ تدابیر ویژه مانور سراسری زلزله در مدارس، از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد خبر 5949996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha