۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹

مسؤول بسیج سازندگی استان بوشهر:

بسیج در همه عرصه‌های کمک به مردم حضور دارد

بسیج در همه عرصه‌های کمک به مردم حضور دارد

بوشهر- مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: بسیج در تمامی علوم و عرصه‌ها در راستای خنثی کردن اقدامات دشمنان و کمک به مردم حضور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خلیل رفعتی در رزمایش بوشهر ظهر دوشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ که به مناسبت هفته بسیج در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج امروزه به درخت تنومندی تبدیل شده است که در تمامی علوم و عرصه‌ها در راستای خنثی کردن اقدامات دشمنان و کمک به مردم حضور دارد.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در ادامه با اشاره به برخی از عملکردهای این سازمان در سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: افتتاح، مرمت سازی و بازسازی ۴۸۵ منزل مسکونی برای محرومین، اهدای ۲ هزار سری جهیزیه برای زوجین جوان، افتتاح ۶۵ نیروگاه خورشیدی، توزیع سه هزار و ۳۰۰ ایزوگام برای محرومین بخشی از عملکردهای سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ است.

وی در پایان با بیان اینکه این سازمان در سال ۱۴۰۱ توانسته ۳۰۰ هزار رأس دام را در شهرستان دشتی و دشتستان واکسینه کند اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر امسال هزار نیروگاه خورشیدی را در سراسر این استان افتتاح کند.

در پایان این رزمایش از جهادگران برتر در استان بوشهر با اهدای لوح و هدیه‌ای تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5951561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha