۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۹

معاون استاندار مرکزی خبر داد؛

بهبود وضعیت تولید و صنعت استان مرکزی در دولت سیزدهم

بهبود وضعیت تولید و صنعت استان مرکزی در دولت سیزدهم

اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار مرکزی گفت: وضعیت تولید و صنعت استان مرکزی در دولت سیزدهم بهبود یافته و این مهم با هم افزایی حلقه مدیریتی استان محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن میرزاخانی ظهر دوشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: اکنون تعاملی قابل قبولی در استان حاکم است و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها بهره گیری شده است.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی حوزه صنعت و تولید استان مرکزی نسبت به قبل از دولت سیزدهم بهبود یافته است، افزود: پنج واحد بزرگ تولیدی استان اکنون وضعیت مناسبی دارند و این مهم حاصل تعامل و انسجام مسؤولان ارشد کشوری و استانی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار مرکزی ادامه داد: در خصوص برخی مسائل، در سطح کلان تصمیم‌گیری می‌شود و تا هنگامی که ایران تنها در تهران خلاصه می‌شود گره گشایی از مشکلات استان‌ها دور از ذهن است.

میرزاخانی افزود: بیان یک مساله، راهکار حل آن نیست از این رو بهره گیری از ظرفیت و توانمندی متخصصان حوزه تولید امری ضروری است تا با امضای نماینده عالی دولت سیزدهم در استان مرکزی به مراجع ذیصلاح ارسال شود.

کد خبر 5951608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha