۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی:

سرعت مجاز در آزادراه کسایی تبریز ۸۰ کیلومتر بر ساعت تعیین شد

سرعت مجاز در آزادراه کسایی تبریز ۸۰ کیلومتر بر ساعت تعیین شد

تبریز- رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به آغاز طرح افزایش انضباط ترافیکی در آزادراه شهید کسایی تبریز، گفت: بیشترین سرعت مجاز در این آزادراه ۸۰ کیلومتر بر ساعت تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به تعداد ورودی و خروجی‌های آزادراه کسایی و تعیین سرعت مقرر در این آزادراه، تابلوهای لازم در این زمینه در این مسیر نصب شد.

وی اظهار کرد: برای افزایش انضباط ترافیکی و مهار تصادفات از امروز نظارت بر سرعت خودروهای عبوری از طریق دوربین‌ها و پلیس در این محور افزایش پیدا کرده و با متخلفان برابر مقررات برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: عبور کامیون‌ها از خط سوم ممنوع بوده و رانندگان کامیون‌ها به این موضوع دقت کنند که این مورد نیز از طریق دوربین‌ها و پلیس به جد رصد می‌شود.

سرهنگ آبراهه، به رانندگان توصیه کرد در این مسیر در بین خطوط حرکت کرده و در صورت لزوم به تغییر خط، قواعد و مقررات را در این زمینه رعایت کنند.

کد خبر 5952343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      20 3
      داداش الان چند ساله که سرعت مجاز اتوبان کسایی ۸۰ کیلومتره در ضمن این اتوبان خط سوم نداره دو تا خط داره و تازه دارن فضای سبز وسط رو به جاده اضافه میکنن
    • علی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      27 2
      پس اسم آزاد راه به آن نمیاد خیابان کسایی بهتر است
    • داود غیور IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      10 0
      شما از 40 تا بیشتر نمیتونی اونجا ماشین برونی با اون حجم ترافیک و وضع جاده
    • بهروز IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      3 0
      جناب سرهنگ لازم به ذکر است اون راننده هایی که در کند رو بشتر از ۳۰ کیلومتر نمیرن پس راننده کامیون چکار کند مجبور است بیاد لاین سرعت لطفا اونایی که خیلی سرعت کم دارن اونارو هم جریمه کنید بیشتر تصادفات از اونا شروع میشه
    • س ع IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      14 0
      نظر بنده پس نمیشه گفت آزادراه کسایی باید بگیم راه روستایی کسایی
    • US ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      2 0
      تو بگو ۴۰ تا سرعت.نشستی تو خونه ات راجع به ۸۰ تا سرعت خبر میدی؟چندین ساله مردم تبریز استرس و وحشت دارند از رانندگی تو قتلگاه کسایی.