سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی: توافق آتش‌بس تا ۵روز قابل تمدید است

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی: توافق آتش‌بس تا ۵روز قابل تمدید است

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد که توافق آتش‌بس میان این رژیم و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تا ۵ روز دیگر قابلیت تمدید دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی بدون اشاره به شکست این رژیم در تحقق اهداف خود در حمله به غزه مدعی شد: هدف ما از بین‌بردن حماس و پایان‌دادن به هرگونه تهدید پیش‌رو از سوی نوار غزه است.

همچنین وی از امکان تمدید آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس خبر داد و بیان کرد که اگر حماس اسیران بیش‌تری را آزاد کند توافق آتش‌بس در غزه به مدت ۵ روز دیگر قابلیت تمدید خواهد داشت.

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی ادامه داد: ما با تمدید آتش‌بس و ورود مقادیر بیشتری از کمک‌های بشردوستانه و سوخت به نوار غزه موافقت کردیم.

از سوی دیگر جنبش حماس نیز بیان کرد: اعلام اضافه‌شدن ۵۰ اسیر زن به فهرست اسیران پیشین از سوی اشغالگران، فهرستی پیشنهادی برای مذاکره طی ساعات پیش‌رو، همراه با تمدید توافق آتش‌بس خواهد بود.

گفتنی است شب گذشته با نزدیک‌شدن به زمان پایان توافق آتش‌بس موقت نخست میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس وزارت خارجه قطر اعلام کرد که توافق آتش‌بس انسانی در غزه به مدت ۲ روز دیگر تمدید شده است.

جنبش حماس نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: با برادرانمان در قطر و مصر توافق کردیم که آتش‌بس انسانی در غزه به مدت ۲ روز و با همان شروط توافق پیشین تمدید شود.

کد خبر 5952588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha