۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان خبرداد؛

واریز ۷۰۰ میلیارد تومان مالیات به شهرداری و دهیاری‌های زنجان

واریز ۷۰۰ میلیارد تومان مالیات به شهرداری و دهیاری‌های زنجان

زنجان-مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: در هشت ماه امسال حدود ۷۰۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ و دهیاری‌های استان زنجان از محل اعتبارات ارزش افزوده پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیروز شکوری گفت: در هشت ماه امسال حدود ۷۰۰ میلیارد تومان از درآمدهای ناشی از مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، روستاهای فاقد دهیاری و عشایر استان پرداخت شده است.

وی افزود: از این مبلغ بیش از ۳۴۲ میلیارد تومان برای شهرستان زنجان، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای شهرستان ابهر، در حدود ۴۵ میلیارد تومان سهم شهرستان خرم دره، بیش از ۲۴ میلیارد تومان متعلق به شهرستان ایجرود، حدود ۱۰۸ میلیارد تومان برای شهرستان خدابنده، بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان سهم شهرستان سلطانیه، بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای شهرستان طارم و بیش از ۲۵ میلیارد تومان نیز به حساب شهرستان ماهنشان واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: درآمدهای حاصل از مالیات در قالب ارایه خدمات اجتماعی و رفاهی و در شکل‌های مختلف دوباره به مردم باز می‌گردد و بدون شک هزینه کرد آن در بخش‌های مختلف اجتماعی و خدماتی مانند ورزش، سلامت و انواع خدمات شهری دیگر می‌توان در راستای ارتقای فرهنگ مالیاتی گام‌های موثری برداشت.

کد خبر 5953030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha