۹ آذر ۱۴۰۲، ۸:۴۲

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی تاکید کرد؛

الزام به انجام حداکثر صرفه‌جویی مالی در بنیادشهید وامور ایثارگران

الزام به انجام حداکثر صرفه‌جویی مالی در بنیادشهید وامور ایثارگران

تبریز- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، مدیران ستادی و شهرستانی این بنیاد را به طراحی و عملیاتی‌ساختن برنامه صرفه‌جویی حداکثری در هزینه‌های جاری مکلف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر سلمانی صبح پنج شنبه در جلسه شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی که در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد استانی این بنیاد برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط مالی و تنگناهای اقتصادی، باید صرفه‌جویی جدی در هزینه‌ها به ویژه هزینه‌های جاری در دستور کار قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: انتظار دارم مدیران ستادی و رؤسای شهرستانی ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح استان این مورد را به عنوان یکی از اولویت‌های کاریِ خود به‌طور جدی مورد توجه قرار دهند.

سلمانی در همین چارچوب، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی را موظف کرد بخشنامه صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های بی تأثیر در کارایی بنیاد را تدوین و ابلاغ کند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی همچنین با تاکید بر اینکه تنظیم زمان حضور مدیران و کارمندان در محل‌های خدمت خود جهت انجام وظایف محوله و پاسخگویی به آحاد مردم به‌ویژه جامعه معزّز ایثارگری از مصادیق مهم نظم و انضباط اداری است، اظهار کرد: در راستای انتظام‌بخشی به مرخصی‌ها یا مأموریت‌های اداری لازم است ترک محل خدمت یا عزیمت به مأموریت‌های درون و برون‌شهریِ هر یک از پرسنل، حتماً با هماهنگی و اطلاعِ سلسله مراتب باشد.

سلمانی، پاسخگویی به‌موقع به مکاتبات، اجرای صحیح و دقیق بخشنامه‌ها و جدّیتِ بیش از گذشته در پیگیریِ تحقق اعتبارات سفر استانی رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی را به عنوان دیگر موضوعات پراهمیت برشمرد و خواستار توجه به این موارد شد.

در ادامۀه این نشست هر یک از اعضای شورا در سخنان جداگانه به طرح دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

کد خبر 5953882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha