۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹

خطیب موقت نماز جمعه کرمان:

هزینه های آمریکا برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی به جایی نرسید

هزینه های آمریکا برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی به جایی نرسید

کرمان- خطیب موقت نماز جمعه کرمان گفت: آمریکا در ادوار مختلف برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران میلیاردها دلار هزینه کرده است، اما باز هم در مقابل مردم فهیم ایران شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صباحی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به هزینه‌های آمریکا برای غلبه بر مردم ایران و سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: آمریکا در ادوار مختلف برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران میلیاردها دلار هزینه کرده، اما باز هم در مقابل مردم فهیم ایران شکست خورده است.

وی تصریح کرد: این درحالی است که آمریکا پیش از انقلاب با ۲۰ میلیون دلار در کشور ایران کودتا ۲۸ مرداد را راه اندازی و هدایت کرد.

صباحی در ادامه، اسلام، رهبری و اتحاد مردم را سه عنصر اصلی ناکامی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، کشور را ایمن از شر دشمنان کرده و ضامن بقای نظام است.

وی ادامه داد: هر کس به اسلام، رهبری و مردم خیانت کند، عامل آمریکایی است و خوشبختانه مردم فهیم و همیشه در صحنه کشور، توانسته‌اند راه شهیدان را ادامه داده و در مقابل دشمنان بایستند.

خطیب موقت نماز جمعه کرمان با اشاره به دهم آذرماه، سالروز شهادت شهید مدرس، وی را شخصی شجاع، دلسوز و مبارز دانست و گفت: این شخصیت بزرگ می‌تواند الگوی مسؤولان کشور باشد.

صباحی در ادامه ۱۶ آذر را روز استکبارستیزی و مخالفت با استکبار دانست و گفت: این روز که به نام روز دانشجو نامگذاری شده است، نشان از مقاومت جوانان و بالاخص دانشجویان در مقابل زورگویی و استکبار شاه و حامیان بیگانه آن در غرب داشت.

وی آمریکا را کشوری خونخوار و سلطه گر خواند و تصریح کرد: این کشور از ابتدا تا کنون روند سلطه گری و خونخواری خود را ادامه داده و در حال حاضر نیز مشاهده می‌شود که بمباران غزه را دفاع دانسته و ملت مظلوم فلسطین را تروریست خطاب می‌کند!

کد خبر 5954094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha