۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۵

فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

کشف ۱۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در اهواز

کشف ۱۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در اهواز

اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف نیسان وانت و کشف ۱۱۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه نیسان وانت در محور مواصلاتی ورودی به شهرستان اهواز در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با ایجاد تور ایست و بازرسی موفق شدند که نیسان وانت حامل تریاک را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه پس از تعقیب و گریز مأموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودروی یادشده را توقیف کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این خودروی توقیفی مقدار ۱۱۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

سردار میرفیضی با اشاره اینکه متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، گفت: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کد خبر 5954207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      0 0
      سردار اطلاعات نمیخواهد کسی هست که نداند در کوچه اشویعه شلنگ آباد چه میگذرد علنا دارند تعاطی مواد مخدر میشود نیروهای مبارزه با مواد مخدر کجا تشریف دارند دستور دهید ولی خواهشا با جدیت وپیگیری مستمر واعلام ننتجه ک مداوم متطقه از لوث وجود این سوداگران مرگ پاک بشود تا دعای خیر مردم پشت سر شما باشد ان شا