۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰

امام جمعه لامرد:

تنها راه نجات ما در جنگ ترکیبی امروز حرکت در مسیر شهدا است

تنها راه نجات ما در جنگ ترکیبی امروز حرکت در مسیر شهدا است

لامرد - امام جمعه لامرد در مراسم یادواره ۲۳ شهید شرق شهر لامرد گفت: تنها راه نجات ما در جنگ ترکیبی، توسل و حرکت در مسیر شهدا و عمل به وصایای آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد آزاد در مراسم یادواره ۲۳ آلاله خونین‌بال بخش مرکزی از روستای کره‌ موچی تا پنگرویه که پیش از ظهر جمعه در حسینیه کره‌موچی بخش مرکزی شهرستان لامرد برگزار شد با بیان اینکه حضرت زهرا (س) اولین شهیده راه بصیرت و ولایت است خاطرنشان کرد: شهدای عزیز ما ادامه دهنده راه صدیقه کبری بوده‌ اند و امید است در زیر چتر ولایت، علمدار خوبی باشیم.

وی گفت: میدان‌های جنگی که در دنیا وجود دارد کمتر از میدان جنگی که حضرت زهرا در آن وجود داشت نیست زیرا حضرت زهرا (س) در جنگی بودند که هیچکس در آن زمان در عرصه ولایت نبود که به دفاع از ولایت برخیزد و در این میدان زن و مرد فرقی نمی‌کند مهم این است مسیر را گم نکنیم.

وی افزود: تک تک ذهن‌های ما از هجمه‌ها و مطالب دشمن پر شده و دقیقاً میدانی هستیم که حضرت زهرا در آن قرار گرفته بود و در آن زمان کسی جز حضرت زهرا (س) تشخیص نداد.

امام جمعه لامرد با بیان این مطلب که در جنگ ترکیبی قرار گرفته‌ایم و فقط کسانی که بینش زهرایی و فاطمی دارند می‌توانند وارد میدان شده و آن را درک کنند اظهار کرد: در این جنگ ترکیبی، جنگ نظامی، کشته و کشتار، جنگ سایبری و جنگ شناختی و ادراکی وجود دارد که باید چشم و گوشمان به ولی و امام جامعه باشد تا راه را گم نکنیم.

وی ادامه داد: دشمن علیه افکار و اعتقادات ما با جدیت تمام ایستاده و نباید آن را دست کم گرفت و این شهدا هستند که می‌توانند به ما کمک کنند تا این مشکلات ذهنی و افکار و باورهای غلطی که اذهان را به هم ریخته درست شود.

امام جمعه لامرد تاکید کرد: دشمن در تمامی عرصه‌ها باخته است و تک تک ما می‌توانیم عمارها باشیم و تبیین و روشن کنیم، خانواده شهدا نیز عمارگونه به میدان بیایند.

کد خبر 5954575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha