۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱

امام جمعه رودان:

نماینده درتعرض با انقلاب بزرگترین خطر برای آینده انقلاب خواهد بود

نماینده درتعرض با انقلاب بزرگترین خطر برای آینده انقلاب خواهد بود

رودان - امام جمعه رودان گفت: اگر نماینده‌ای در تعارض با آرمان‌های اسلامی و انقلابی وارد آن بشود و دوست و دشمن و مصالح ملی را نشناسد، بزرگترین خطر برای منافع ملت و آینده انقلاب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد بارانی در نمازجمعه عبادی سیاسی ضمن گرامیداشت شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس اظهار کرد: شهید مدرس با شجاعت الهام یافته از تقوای الهی زیر بار تهدید و تطمیع احدی نرفت و اجازه نداد خناسان روباه صفت او را فریب بدهند و همین ویژگی ایشان را از باقی متمایز کرده است.

امام جمعه رودان وظیفه مهم و بزرگ مجلس را ریل گذاری حرکت اجرایی کشور دانسته و عنوان کرد: مجلس حساس‌ترین و موثرترین نهاد قانونی کشور است لذا اگر نماینده‌ای در تعارض با آرمان‌های اسلامی، انقلابی و ایرانی وارد آن بشود و دوست و دشمن و مصالح ملی را نشناسد، بزرگترین خطر برای منافع ملت و آینده انقلاب خواهد بود.

وی افزود: نماینده مجلس تراز انقلاب باید صادق با مردم، دارای قوه بصیرت، بینش، شجاع، متقی، مردمی و اهل خدمت صادقانه به خلق و متخصص باشد لذا ورود فردی به دور از این شاخصه ها قطعا آسیب‌زا و آفت برای نظام و ملت است.

حجت الاسلام بارانی با تبریک روز جهانی معلولین، آن‌را فرصتی برای ارتقای سطح آگاهی عمومی درباره معلولین ارزیابی و تصریح کرد: معلولین در زندگی شخصی، زیست شهروندی، مسائل مالی، تحصیل، اشتغال، ازدواج، و ورزش مشکلاتی دارند که احترام و نگاه درست به مساله معلولیت می‌تواند به حل این مشکلات کمک کند.

وی با اشاره با روز دانشجو، ۱۶ آذر را طلیعه استکبارستیزی دانشجویان مسلمان ایرانی معرفی و گفت: دانشجویان به دلیل سابقه خباثت و جنایت استکبارعلیه ملت ایران همواره در پیش‌قراول مبارزه با آمریکا بوده‌اند و جنبش دانشجویی در حوادث مهمی مثل ۱۶ آذر و ورود نیکسون امریکایی‌، مخالفت با کنسرسیوم نفتی، انقلاب سفید و لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی، کاپیتولاسیون و مخالفت با نفوذ اقتصادی آمریکا در قبل از انقلاب در صف اول مبارزه با استکبار جهانی بوده‌اند.

امام جمعه رودان ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، ادامه مبارزات ضد آمریکایی دانشجویان قبل انقلاب می‌باشد و اوج جریان دانشجویی را می‌توانیم در دوران دفاع مقدس، سازندگی و جهاد علمی مشاهده کرد لذا با توجه به این عقبه دشمن به دنبال تحریف افکار و باورهای جوانان ایرانی و مشغول کردن آن‌ها به کارهای سطحی و سخیف است اما کورخوانده اند، به فضل الهی این توطئه نیز با بصیرت دانشجویان خنثی و آمریکایی ها بیش از گذشته از این عزیزان سیلی خواهد خورد.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان گفت: رهبر حکیم انقلاب شهیدان سلیمانی، صیاد شیرازی، فخری زاده و کاظمی آشتیانی را قله‌های بسیج و نماد بسیجی تراز انقلاب معرفی کررند لذا باید بررسی کنیم که این عزیزان چگونه فکر و زیست کردند که به این قله ناب رسیدند.

حجت الاسلام بارانی جنگ غزه را صحنه بی آبرویی آمریکا و فرهنگ منحط غربی و سازمان‌های بی‌خاصیت بین‌المللی معرفی و خاطر نشان کرد: به برکت هسته‌های مقاومتی که امام راحل پایه گذاری و رهبر انقلاب راهبری کردند امروز تمام نقشه‌های آمریکا در منطقه خنثی و میدان داری جبهه مقاومت آشکار شده و جمع بندی همه این‌ها شکست قطعی سیاست‌های آمریکا و بی‌آبروی آن‌ها در منطقه است و جهانیان حقانیت گفتمان انقلاب و تناقضات فرهنگ غربی با شعارهایی چون حقوق بشر را مشاهده کردند.

کد خبر 5954772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha