۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۹:۳۳

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه:

کرمانشاه برای استفاده از ظرفیت اربعین نیازمند برندسازی است

کرمانشاه برای استفاده از ظرفیت اربعین نیازمند برندسازی است

کرمانشاه- رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه برای استفاده از ظرفیت اربعین نیازمند برندسازی در فضای شهری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان درخشی رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه صبح سه شنبه در دفتر خبرگزاری مهر استان کرمانشاه حضور یافت و با مدیر و خبرنگاران این مجموعه خبری در زمینه‌های مختلف دیدار و گفتگو کرد.

درخشی در دیدار با مجموعه خبری خبرگزاری مهر استان کرمانشاه با اشاره به معاونت‌های سه گانه سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: معاونت توسعه و برنامه ریزی معاونت فرهنگی و معاونت اجتماعی از جمله معاونت‌های بخش فرهنگی هستند که در مجموع با توجه به زیر شاخه‌های وسیع این حوزه به جز مسائل مربوط به فیزیک و کالبد شهری مابقی مسائل از جمله اتفاقات حوزه گردشگری، سلامت، ورزشی، آسیب‌های اجتماعی امورات فرهنگی و مذهبی و سمن‌ها، و… ذیل این سازمان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در سه ماه گذشته علاوه بر تغییر ساختار مدیریتی رسیدگی به امور زیر ساختی انجام شد، افزود: با توجه به اینکه گردشگری مذهبی در کرمانشاه با وجود اینکه میلیون‌ها زائر از این استان عبور می‌کند به عنوان یکی از شاخه‌های مغفول مانده در کرمانشاه است نیازمند مسئله برند سازی است که مورد توجه قرار گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با وجود اینکه استان کرمانشاه مسیر عبور زائران بسیاری در ایام اربعین بوده اما برنامه‌ای برای استفاده از این ظرفیت نداشتیم که بر اساس برنامه ریزی‌ها در گام نخست نیازمند برندسازی در حوزه‌های مختلف به ویژه گردشگری خواهیم بود و بر همین اساس در ایام اربعین ۵۰ بیلبورد در شهر با عنوان (کرمانشاه دروازه کربلا) نصب شد.

درخشی با تاکید بر فعالیت‌های حوزه فرهنگی در ایام اربعین، خاطر نشان کرد: برپایی موکب‌های کودک با ۲ هزار بازدید که شامل بخش کودکان حسینی که در این غرفه حدود پنج هزار نشریه مخصوص اربعین در راستای معرفی کرمانشاه و مشاهیر این استان، موکب سواد رسانه با عناوین سمعی و بصری و ۱۰ غرفه گفتگو برای پاسخگویی به سوالات جوانان با حضور روحانیون از جمله اقدامات سازمان فرهنگی در این ایام بوده است.

کد خبر 5958082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha