۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۱

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست پاکدشت خبر داد؛

پلمب ۶ واحد آلاینده شن و ماسه در پاکدشت

پلمب ۶ واحد آلاینده شن و ماسه در پاکدشت

پاکدشت- رییس اداره حفاظت از محیط زیست پاکدشت از پلمب شش واحد آلاینده شست و شو و دانه‌بندی شن و ماسه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا سعیدپور عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از پلمب شش واحد شن و ماسه در پاکدشت خبر داد و با اعلام این خبر گفت: با توجه به پایداری و سکون نسبی جو و کاهش کیفیت هوا در هفته جاری و در راستای اجرای مصوبات چهارمین کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران، تیم نظارتی کارشناسان محیط زیست این اداره ضمن پایش فعالیت کانون‌های آلاینده هوا، نسبت به پلمب این واحدها اقدام کردند.

سعیدپور با بیان اینکه طرح پایش و نظارت از فعالیت معادن شن و ماسه و واحدهای ذوب فلزات در شرایط اضطرار آلودگی هوا با جدیت ادامه خواهد داشت و علاوه بر جلوگیری از فعالیت این قبیل واحدهای متخلف، در صورت استمرار آلودگی اسامی آنها در فهرست صنایع آلاینده درج خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت در خاتمه به عموم شهروندان به ویژه گروه‌های حساس (کودکان، افراد سالمند، بیماران قلب و تنفسی، زنان باردار، شاغلین پلیس راهور و شهرداری‌ها که بیشترین مواجهه با آلودگی هوا و حضور در فضای باز را دارند، توصیه نمود از ماسک استفاده و از وسایل نقلیه شخصی و سفرهای غیر ضروری و نظایر آن، پرهیز کنند.

کد خبر 5958854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha