۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد؛

افراد اهل نوشتن و گفتن برای پیروزی جبهه حق وارد میدان شوند

افراد اهل نوشتن و گفتن برای پیروزی جبهه حق وارد میدان شوند

اهواز- قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: اهل رسانه، خبر، نوشتن، گفتن و طراحی حتماً با همه توان برای پیروزی جبهه حق وارد میدان شوند.

حجت الاسلام روح‌الله حریزاوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اگر بخواهم به هم‌رزم‌ها و هم‌سنگرهای خودم در میدان تبلیغ، رسانه و خبر توصیه‌ای را ارائه کنم، تلقی دقیق داشتن از موقف مبارزه تمدنی است که اکنون در آن به سر می‌بریم.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: ما در مرحله‌ای از حرکت تاریخ بشر هستیم که طاغوت و صهیونیست جهانی تمام تلاش خود را برای خاموش کردن جبهه حق به کار برده و جالب این است که با این جنایت‌های عجیبی که اکنون در غزه در حال رخ دادن است، شکست قطعی خودش رو نشان داده است.

وی ادامه داد: اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها که طراح این جنایت هستند و اروپایی‌ها که حامی آنها هستند، همه شکست خوردند و این یک شکست قطعی است؛ علامت شکست آنها این است که وقتی در میدان مبارزه شکست خوردند، تماشاچی‌ها و افراد بی گناه را از بین می‌برند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: وقتی چنین جنگ بزرگ و تاریخ سازی در حال سپری شدن است، افرادی که اهل رسانه، خبر، نوشتن، گفتن و طراحی هستند حتماً باید همه توان خودشان را به کار ببندند تا در این جنگ نهایی، جبهه حق پیروز شود.

کد خبر 5958975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha