۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان:

تبلیغات انتخاباتی نامزدهای استان سمنان نظام‌مند می‌شود

تبلیغات انتخاباتی نامزدهای استان سمنان نظام‌مند می‌شود

سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در این ستاد، تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر استان سمنان نظام‌مند خواهد شد.

احمد ریواده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هیأت بررسی تبلیغات انتخابات استان سمنان در حال برگزاری جلسات و اقدام است، تاکید کرد: شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های استان سمنان امکانات خود را برای تبلیغات انتخاباتی برابر ماده ۶۲ قانون اجرایی انتخابات، به ستاد انتخابات استان سمنان اعلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات جمع بندی شیوه‌های تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را در هیأت بررسی تبلیغات به انجام رسانده است، ابراز کرد: دستور استاندار سمنان مقرر شده تا در کنار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از ظرفیت رسانه‌ها نیز برای انتخابات بهره‌گیری شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه چهار فرکانس تلویزیونی برای چهار حوزه انتخابیه استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده تا نامزدهای انتخاباتی بتوانند در آن تبلیغ کنند، بیان کرد: در کنار این موضوع ظرفیت شهرداری‌های چهار حوزه انتخابیه استان هم در قرار دادن فضاهای تبلیغاتی احصا خواهد شد تا بتوانیم فهرست امکانات تبلیغاتی را برای استفاده نامزدها، تعیین کنیم.

ریواده با اشاره به اینکه همکاری نامزدها نیز برای نظام مند و دارای قاعده شدن تبلیغات انتخاباتی نیز الزام و ضرورت است، بیان کرد: این کار به قانون مند شدن و نظام مند شدن فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان کمک شایانی خواهد کرد.

کد خبر 5960146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha