۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲

امام جمعه شهرستان ارسنجان:

قوه قضاییه بدون اغماض عاملان و مباشران فساد چای را مجازات کند

قوه قضاییه بدون اغماض عاملان و مباشران فساد چای را مجازات کند

ارسنجان - امام جمعه ارسنجان گفت: قوه قضاییه باید با شفافیت و قاطعیت عاملان و مسببان فساد عظیم چای را شناسایی و مجازات کند و دولت نیز جلوی نفوذ فساد در گلوگاه‌های دیگر را بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی بهرامی امام جمعه شهرستان ارسنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر که در مصلای بزرگ شهدای ارسنجان برگزار شد ابتدا با اشاره به نزدیک بودن سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی خواهان اجرای راهبردهای امامین انقلاب برای ساماندهی به این وضعیت فرهنگی شد.

امام جمعه شهرستان ارسنجان گفت: گام اول برای ساماندهی این وضعیت باور عملی به وجود جنگ فرهنگی و سپس آگاهی از اشکال مختلف تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی افزود: گام بعدی هویت‌شناسی ایران اسلامی و شناخت ایران اسلامی به عنوان کشوری است که بیشترین سهم در همه علوم اسلامی در طول این چند قرن را دارد و رصد فرهنگ عمومی کشور و برنامه‌ریزی برای آن و تولید نیروی انسانی کارآمد برای اداره انقلاب و کشور از جمله دیگر راهبردهای جبهه فرهنگی برای بهبود وضعیت فعلی است.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در خصوص تربیت آدم‌های کارآمد و نیروی انسانی خاطرنشان کرد: دبستان‌ها، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌های ما از لحاظ ضعف کیفیت، مشکلاتی دارند که باید اصلاح شوند.

وی در خصوص کشف فساد چای نیز گفت: فساد کم یا زیاد در شأن نظام اسلامی نیست و تبعات منفی آن که کاهش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام است برای اصل نظام می‌ماند.

امام جمعه ارسنجان افزود: دولت با عبرت‌آموزی از این اتفاق تلخ و سیاه باید جلوی نفوذ فساد در گلوگاه‌های دیگر را گرفته و درباره فساد رخ داده با شفافیت لازم و صدای واحد، قصور و تقصیرهای مدیران دولت را مشخص کرد و سپس به عنوان اولین شاکی و نخستین مدافع حقوق مردم تا محاکمه بدون ملاحظه و اغماض آنان و مجازات متناسب با آن موضوع را در قوه قضائیه پیگیری کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که قوه قضائیه نیز با سرعت و دقت لازم پرونده مزبور را بررسی و عاملان و مسببان و مباشران این فساد را محاکمه و متناسب با قانون و شرع آنان را به اشدّ مجازات برساند.

کد خبر 5960964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha