۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان عنوان کرد؛

جمع آوری بیش از ۵ میلیارد تومان صدقه در استان هرمزگان

جمع آوری بیش از ۵ میلیارد تومان صدقه در استان هرمزگان

بندرعباس - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان از جمع آوری ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان صدقه مردم نوعدوست و خیرین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارعی ظهر شنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون مردم نوع دوست و خیرین مبلغ پنج میلیارد و ۴۰ میلیون تومان در قالب صدقه به نیازمندان مساعدت داشته اند که این میزان نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

زارعی افزود: از این میزان مبلغ ۲ میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان صنادیق کوچک خانگی، مبلغ ۸۲۹ میلیون تومان از صنادیق بزرگ و معابر، مبلغ ۱ میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومان از کمک های موردی و مبلغ ۵ میلیون تومان از روش های نوین الکترونیکی بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: صدقات جمع آوری شده در زمینه های کمک به احداث یا تعمیر مسکن، کمک هزینه های درمانی بیماران صعب العلاج و زمین گیر، کمک هزینه تحصیلی و خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان، تامین جهیزیه زوج های جوان، کمک به تامین لوازم ضروری زندگی و کمک های موردی نیازمندان هزینه شده است.

معاون توسعه ی مشارکت های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان با تاکید به پرداخت صدقه از طریق روش های نوین الکترونیکی در تسریع کمک رسانی به نیازمندان بیان کرد: با توجه به فراهم شدن زمینه پرداخت صدقه به روش های الکترونیکی و استفاده روزانه خانواده ها از بسترهای فضای مجازی، همه آحاد مردم می توانند با کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۲۲ صدقه و نذورات خود را واریز کنند.

کد خبر 5961704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha