افشای دوباره دروغ پردازی‌ رژیم صهیونیستی درباره آمار تلفات نظامی

افشای دوباره دروغ پردازی‌ رژیم صهیونیستی درباره آمار تلفات نظامی

روزنامه صهیونیستی هآرتص با انتشار گزارش‌های پزشکی مربوط به آمار بستری نظامیان صهیونیست در بیمارستان‌های مختلف، دروغ بودن آمار رسمی ارتش صهیونیستی را نمایان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی به وجود اختلاف گسترده بین آمار رسمی ارائه شده از سوی ارتش در مورد نظامیان مجروح صهیونیست و لیست مجروحان در بیمارستان‌های سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد که این مساله نشان دهنده کذب بودن آمار رسمی اعلام شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی است.

این گزارش با اشاره به اینکه آمار رسمی مجروحان نظامی صهیونیست ۱۶۰۰ نفر است، تاکید می‌کند که تعداد نظامیان مجروح در بیمارستان‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی به صورت زیر است: ۱۹۴۹ مجروح در بیمارستان بئر السبع، ۱۰۰۰ مجروح در بیمارستان سوروکا در جنوب سرزمین‌های اشغالی، ۵۰۰ مجروح در بیمارستان شیبا در جنوب سرزمین‌های اشغالی، ۱۷۸ مجروح در بیمارستان أسوتا، ۱۴۸ مجروح در بیمارستان ایخلوف در تل‌آویو، ۱۸۱ مجروح در بیمارستان رمبام در حیفا و ۱۳۹ مجروح در بیمارستان شعاری زیدیک در قدس اشغالی .

هاآرتص با اعلام این خبر تاکید کرد که تفاوت بسیاری بین آمار رسمی اعلام شده و لیست‌های بیمارستانی در خصوص مجروحان نظامی پذیراش شده وجود دارد که مجموع تعداد آنها بالغ بر۴۵۹۱ نفر است.

بر اساس این گزارش به نظر می‌رسد سخنگوهای بیمارستان‌های سرزمین‌های اشغالی ‌نمی‌خواهند توصیه‌های ارتش در خصوص سانسور حضور نظامیان را اجرا کنند. در همین رابطه سخنگوی وزارت بهداشت سرزمین‌های اشغالی اعلام کرده که در نامه‌ای که به ارتش رژیم صهیونیستی نوشته، شرط دریافت مجوز برای انتشار اخبار و گزارش‌ها در خصوص نظامیان مجروح شده را نپذیرفته است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت پیش از این در گزارشی اعلام کرد که تاکنون دست کم ۵۰۰۰ نظامی صهیونیست مجروح شده‌اند که ۲۰۰۰ نفر از آنها دچار معلولیت هستند، انتشار این آمار باعث جنجال گسترده‌ای در سرزمین‌های اشغالی شد و این روزنامه در همان روز خبر منتشر شده از سوی خود را تکذیب کرده و مدعی شد که آمار جراحت نظامیان صهیونیست از ۵۰۰۰ نفر به ۲۰۰۰ نفر تقلیل پیدا کرد.

کد خبر 5964606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha