۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بهار مطرح کرد؛

اعزام ۷۵ مبلغ و مبلغه به مناسبت ایام فاطمیه در شهرستان بهار

اعزام ۷۵ مبلغ و مبلغه به مناسبت ایام فاطمیه در شهرستان بهار

همدان- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از اعزام ۷۵ نفر مبلغ و مبلغه به مساجد و هیئات مذهبی در ایام فاطمیه در شهرستان بهار خبرداد.

حجت‌الاسلام مهدی کرمی در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری مراسم‌های توسط روحانیون در روستاها، اجرای مراسم با محوریت روحانیون و هیئت‌های مذهبی برادران و خواهران نام برد.

وی در ادامه از برگزاری مراسم‌های محوری در سطح شهرستان بهار توسط ستاد مردمی بانوان، همکاری در تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام، ختم قرآن و صلوات توسط مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی گفت.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار یادآورشد: از دیگر برنامه‌های انجام شده در این شهرستان می‌توان به همکاری در برگزاری همایش فاطمیون دانش‌آموزان، راه اندازی دسته‌های عزاداری و تجمعات مذهبی در سالروز شهادت حضرت زهرا و اطعام عزاداران فاطمی اشاره کرد.

حجت الاسلام کرمی با اشاره به اینکه مردم این شهرستان از برنامه‌های فرهنگی مذهبی استقبال خوبی داشتند اضافه کرد: در کلیه مساجد برنامه‌های مختلفی برای تکریم و تعظیم شعائر مذهبی در ایام فاطمیه هر ساله در این شهرستان برگزار می‌شود که در سال جاری علاوه بر شرکت مردم در برنامه‌های عمومی، روضه‌های خانگی هم پابرجا بوده است و استفاده از سخنرانان و مداحان اهل بیت به صورت حضوری نقش مؤثری در این برنامه‌ها داشته است.

وی در پایان تصریح کرد: گردهمایی بزرگ سوگواران یاس نبوی به میزبانی شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس به همراه تشیع پیکر مطهر شهید و اجرای گروه سرود ایران با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سپاهی و مداحی کربلایی محمد حسینی سرشت در چهارشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در سالن اجتماعات فردوسی شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

کد خبر 5965498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha